Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش از نگارش مجموعه‌های نوروزی و تولید فصل جدید نمایش طنز «ساده خط‌خطی» برای پخش در ایام نوروز خبر داد.

حمیدرضا افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا درباره نگارش مجموعه‌های نووزی برای شبکه‌های رادیویی گفت: کارهای نوروزی در حال حاضر در مرحله‌ی نگارش هستند. مراحل تصویب در آذر ماه برای نگارش و تولید صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مراحل پایانی نگارش نزدیک شده‌ایم و به‌زودی متن‌ها ارزیابی نهایی خواهند شد.

وی ادامه داد: از ابتدای اسفند ماه تولیدات نمایش رادیویی برای نوروز آغاز می‌شود و متناسب با ماموریت و سفارش هر شبکه، کارها تولید می‌شوند. حدود ۱۰ عنوان نمایش رادیویی نوروزی برای شبکه‌ها و یکی ـ دو عنوان نمایش برای خود رادیو نمایش در ایام نوروز تولید خواهد شد.

ارزان گردی و هیچهایک موضوع نمایش‌های رادیویی نوروز

افتخاری درباره‌ی موضوعات مجموعه نمایش‌ها که آیا مناسبتی خواهند بود؟ توضیح داد: تلاش ما این بوده فضاها متناسب با نوروز و در فضاهای شاد طراحی شوند. در نهایت ما متناسب با ماموریت شبکه‌ها مجموعه‌های نمایشی را طراحی می‌کنیم. قصه‌ها، قصه‌های امروزی هستند به غیر از مجموعه‌های کوتاه پنج دقیقه‌ای که فضای آنها سنتی و قدیمی است، مابقی، همه قصه‌های به‌روز و جدیدی هستند؛ به عنوان مثال یکی از کارهایی که برای رادیو جوان طراحی شده است، به موضوع ارزان‌گردی و هیچهایک پرداخته‌ایم. فضایی کمدی و قصه‌ی‌ زن و شوهری را در اپیزودهای مختلف روایت می‌کند که سراغ هیچهایک یا ارزان‌گردی می‌روند.

او یادآور شد: نمایش‌های ویژه‌ نوروز برای رادیو تهران نیز متناسب با فضای تهران و تهران‌گردی کار شده است.

این مدیر رادیو همچنین از تولید فصل دوم «ساده خط‌خطی» برای ایام نوروز خبر و در این زمینه توضیح داد: اپیزود فصل دوم این مجموعه از ۲۰ اسفند به روی آنتن می‌رود و اکنون در مرحله نگارش است. واکنش این نمایش به طور مشخص نسبت به اتفاقات روز خواهد بود.

زندگی‌ پروفسور حسابی نمایش رادیویی می‌شود

افتخاری در پایان گفت: تلاش شده است فضای نمایش‌ها در ایام نوروز دور از ذهن نباشد. تقریبا همه در ژانر فانتزی و کمدی هستند. یکی از کارها نیز برای رادیو معارف تدارک دیده شده است که به زندگی پروفسور حسابی می‌پردازد و فضایی اجتماعی دارد. به غیر از این مجموعه مابقی تولیدات فضایی شاد دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدیر رادیو نمایش سریال های نوروزی رادیویی نوروز پروفسور حسابی نمایش رادیویی ایام نوروز ارزان گردی برای رادیو نمایش ها ی نگارش شبکه ها قصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد

به گزارش پارس نیوز ، مجموعه «نون. خ ۵» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجیدر ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد.

نون خ ۵» از پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد. فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز با استقبال روبرو شد.

دیگر خبرها

  • روزیِ نو؛ مجله‌ای رادیویی با رویکرد امیدبخشی
  • از فرهنگ اقوام تا تجلیل از نخبگان و فرهیختگان
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم