Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خوانسار گفت: در شهرستان خوانسار برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۴۲ صندوق اخذ رأی تعیین شده است.

منصور کمالی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از خوانسار اظهار کرد: در شهرستان خوانسار برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۴۲ صندوق اخذ رأی تعیین شده که چهار عدد از آنها سیار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از روز ۲۴ بهمن ماه شروع شده و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

فرماندار خوانسار ادامه داد: افراد واجد شرایط در شهرستان خوانسار با در دست داشتن اصل کارت ملی هوشمند و اصل شناسنامه خود به یکی از شعب اخذ رأی مراجعه و در انتخابات شرکت کنند.

فرماندار خوانسار با تأکید بر اینکه با شرکت در صحنه انتخابات بار دیگر آمریکا را شکست خواهیم داد، تصریح کرد: شرکت در انتخابات امری واجب است. انقلاب اسلامی ملت ایران را به ملتی آزاده تبدیل کرده تا در تعیین سرنوشت کشور نقش داشته باشند.

کد خبر 410740

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندار خوانسار انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان خوانسار مجلس شورای اسلامی فرماندار خوانسار ۴۲ صندوق اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک سازی طبیعت کوهستانی منطقه دربند خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛  رئیس اداره محیط زیست شهرستان خوانسار گفت: ۳۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان حاج رضا شاه کرمی خوانسار با کمک کارکنان شهرداری و محیط زیست این منطقه طبیعی و گردشگری را را از زباله پاک سازی کردند.


قاسمعلی حسومی افزود: این شهرستان دارای گونه‌های مختلف جانوری و پرندگان است که زباله‌های موجود در طبیعت بویژه پلاستیک‌ها موجب آسیب جدی به آنان شده و ضروری است مردم خوانسار و گردشگران از ریختن زباله در طبیعت خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • پاک سازی طبیعت کوهستانی منطقه دربند خوانسار
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت
  • برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان چالدران 
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مشگین‌شهر جزو ۴۰ شهرستان هدف شورای عالی جهاد سازندگی
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود