Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ،اقبال عباسی  در کارگروه  اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده  چهارمحال و بختیاری اظهار داشت : با تدبیر دولت دوازدهم این طرح ملی در حال ساماندهی و عملیاتی شدن است  و در سطح کشور در دستور کار قرارگرفته است .

به گفته وی ، تصویب سند ارتقای زنان گامی به سمت انسجام بخشی بیشتر به  کانون خانواده  است و با بررسی های انجام شده تا کنون در بحث زنان و خانواده سلیقه‌ای و غیر کارشناسانه عمل شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری ، با اشاره به حساسیت تصویب این طرح ملی واجتماعی تصریح کرد: در جمع آوری داده ها باید جامعیت و کلیت آمار در اولویت قرار بگیرد و این نیازمند آن  است حوزه های اداری و علمی و دانشگاهی در کنار هم مشارکت و تامل داشته باشند.

عباسی  اضافه کرد: تصویب طرح ملی ارتقا زنان و خانواده باید با مشارکت کارگروه های اجتماعی و فرهنگی و به خصوص آموزش و پرورش به بهترین شکل طرحی و تدوین شود.

وی ، آشنایی با سبک زندگی مردم این استان را از دیگر پیش فرض های لازم برای پرداختن به این سند دانست و ارتباط مستمر با انجمن اولیا و مربیان در حوزه آموزش و پرورش را از نکات کلیدی و اساسی عنوان کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود:  بحث شاخص‌های عدالت جنسیتی از ابتدای دولت مورد توجه و دغدغه بوده  براساس تکالیف قانونی و براساس سیاست‌های ابلاغی ، شاخص‌هایی را تحت عنوان عدالت جنستی در  ستاد ملی زن و خانواده در دستگاه‌های دولتی تدوین شده است.

عباسی ،  آموزش،  مشارکت های اجتماعی ، بهداشت، اشتغال، ورزش امنیت، را از جمله شاخص‌های در نظر گرفته شده ذکر کرد و  و تاکید کرد: سیاست گذاری و اهداف در طرح ملی سند ارتقاء زنان و خانواده تعیین و مشخص شده است.

وی از اعضای کارگروه تخصصی اموراجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده  این استان خواشت تا با بررسی کارشناسی بهتر این طرح ملی را در استان  تصویب و عملیاتی کنند.

46

کد خبر 1354008

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • ترویج سبک زندگی اسلامی سبب استحکام بنیان خانواده می‌شود
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است