Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضائیه گفت: یکی از کسانی که در این برهه تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد خودش یک کاندیداهای رد صلاحیت شده دوره قبل بود

به گزارش مشرق، غلامحسین اسماعیلی در ادامه بیستمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤال دیگری درباره کلاهبرداری از کاندیداها در بحث احراز صلاحیت‌ها گفت: اینکه اینها ادعا می‌کنند ذی نفوذ هستند با اینمه واقعا ذی نفوذ باشند مسئله جداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا الان به ادعای نفوذ رسیدیم اما به صاحب نفوذ بودن نرسیدیم. کما اینکه این موضوع ارتشا نیست و کلاهبرداری است و در هر حال جرم است.

بیشتر بخوانید: صدور کیفرخواست برای بازداشتی‌های پرونده "روح‌الله زم" محاکمه "اکبر طبری" تا پایان سال آغاز می‌شود

سخنگوی قوه قضائیه گفت: تا الان حدود 20 نفر شناسایی و دستگیر شدند و برخی با قرار تامین مناسب آزاد شدند و چهار یا 5 نفر هنوز در بازداشت هستند. آنچه که بررسی کردیم به ارتباط با نهاد نظارتی انتخابات به هیچ عنوان نرسیدیم و تحقیقات ما چنین نتیجه‌ای را حکایت نمی‌کند. مدعیان دروغین خیلی قشنگ بلد هستند صحنه‌سازی برای نفوذ کنند. یکی از افرادی که در این پرونده دستگیر شد، ادعا می‌کرد پسر یکی از مقامات است اما به او گفتند این ادعا خیلی بد است و خیلی‌ها می‌دانند فلانی پسر ندارد اما آمد گفت من برادرزاده آن مقام هستم و معلوم شد برادرزاده هم نیست. یکی از کسانی که در این برهه تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد خودش یک کاندیداهای رد صلاحیت شده دوره قبل بود؛ اگر عرضه می‌داشت مشکل خود را حل می‌کرد اما آمده و ادعا کرده بود که من نفوذ دارم و می‌توانم مشکل شما را حل کنم.

اسماعیلی افزود: در این بین از استانداری تهران کسی بازداشت شد و جزو متهمان قرار گرفت و آنها نیز در دستگاه‌های اجرایی هستند و ربطی به نهادهای نظارتی ندارند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره مجموعه بدهی یک ابربدهکار بانکی که پیش از این از او نام برده شده بود گفت: این فرد که اشاره کرده بودم مجموعه بدهی وی حدود 4 هزار میلیارد تومان است و ما حدد 3 هزار میلیارد تومان را در همان فرایند تحقیقات اولیه با مذاکراتی که انجام دادیم با استفاده از اموال و دارایی‌هایی که در اختیار دارد، بازگرداندیم. پرونده مراحل تحقیقات مقدماتی را طی می‌کند و سعی می‌کنیم مابقی بدهی قبل از صدور کیفرخواست بازگردانده شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا غلامحسین اسماعیلی بازداشت رد صلاحیت کلاه برداری قرار گرفت بازداشت شد صلاحیت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اژه‌ای: اگر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: گر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود. نماینده‌های مجلس درد مردم را به خوبی لمس می‌کنند

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • روستای هجیج جزو روستا‌های کاندیدای ثبت جهانی
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • فیلم/ اژه‌ای: اگر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد