Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات جام کاسپین با مصاف دو شطرنج باز صدرنشین این رقابت‌ها در دور هفتم پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور ششم هجدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام کاسپین برگزار شد.

در پایان دور ششم هاراتونیان با ریتینگ 2444 از ارمنستان با کسب 6 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ایسکاندارو از آذربایجان با کسب 5.5 و با ریتینگ 2520 جایگاه دوم را دارد و سیدمهراب خوشکلام با ریتینگ 2280 و کسب 5 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

در دور هفتم این مسابقات در حساس ترین بازی هاراتونیان و ایسکاندارو مقابل هم قرار می‌گیرند. 

این مسابقات با حضور 904 شطرنج‌باز از هشت کشور افغانستان، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، گرجستان، ایران، عراق، روسیه و ترکمنستان از روز جمعه در سالن یادگار امام (ره) رشت آغاز شد.

این رقابت‌ها در سه جدول دارای ریتینگ بین‌المللی بالای ۱۸۰۰ و اساتید، جدول دارای ریتینگ بین‌المللی زیر ۱۸۰۰ و جدول زیر ۱۴ سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کاسپین شطرنج آذربایجان ارمنستان جام کاسپین بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند

حسین کعبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص شرایط این روزهای فولاد خوزستان اظهار کرد: واقعیت را باید گفت، الان شرایط جالبی نداریم، نمی توانیم کسی را گول بزنیم. بازی قبل را باختیم و اگر در بازی با هوادار نتیجه می گرفتیم شرایطمان بهتر می شد. متاسفانه با یک غفلت در دقیقه آخر گل مساوی خوردیم و بازی را ترک کردیم. البته من اعتقاد دارم آن بازی را باخته ایم چون بازی که باید سه امتیاز را می گرفتیم در لحظه آخر مساوی کردیم.

وی افزود: در بازی با شمس آذر هم آنقدر هوا طوفانی بود که اصلا نمی شد فوتبال بازی کرد. هم ما و هم حریف نمی توانستیم بازی کنیم اما آنها به شرایط عادت داشتند. متاسفانه با یک پنالتی بازی را وگذار کردیم. این هفته هم با مس رفسنجان بازی داریم و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم. واقعا لیاقت فولاد اینجای جدول نیست ولی تصمیم داریم فقط کار خودمان را انجام بدهیم و به نتایج دیگر بازی ها کاری نداشته باشیم. اصلا نمی گویم در لیگ برتر می مانیم چون امیدوارم تا هشتم و نهم جدول باقی بمانیم.

مربی فولاد  در پاسخ به این سوال که آیا تیمش خطری برای سقوط به پایین جدول حس می کند یا خیر گفت: با حرف زدن نمی شود کاری کرد و باید در زمین عمل کنیم. ما بازیکنان خوبی داریم و امیدوارم به هر شکلی که شده نتایج بهتری بگیریم. الان وظیفه من است که به فولاد خدمت کنم. از زمانی که ویسی که آمده تصمیم گرفتیم  کاری کنیم که تیم ماندگار شود. 

کعبی در خصوص اینکه ایا قبول دارد امسال بازیکنان فولاد در حد و اندازه نام خود ظاهر نشدند گفت: صد در صد حرف شما را قبول دارم. البته خیلی اتفاقات پیش از این رخ داده که روی تیم اثر گذاشته ولی باید اتفاقات قبل را کنار بگذاریم. الان فکر و ذهن ما این 7 بازی است، اگر به عقب برگردیم هواداران و تیم ضرر می کنند. هر 7 بازی فینال است و همه بازی ها سخت است. بازیکنان به فکر این هستند آخر فصل قرارداد جدید ببندند و بهترین عملکرد خود را داشته باشند و همین مساله به ایجاد انگیزه در تیم ها کمک می کند. ما هم سعی می کنیم از این انگیزه بازیکنان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تیمش برای بازی با مس بازیکن مصدوم ندارد خطاب به هواداران فولاد گفت: من به عنوان یک عضو فولاد که سالها در این تیم بازی کرده ام چیزی جز شرمندگی ندارم. شاید هواداران با ما قهر کرده اند و به ورزشگاه نمی آیند ولی اعضای تیم مصمم هستند کاری کنند که هواداران با ما آشتی کنند و دوباره همان استادویم پر از تماشاگر را در بازی های آینده ببینیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • کسب نشان جهانی فیده داور شطرنج شهرضایی
  • صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند