Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:23:07 GMT

بیش از ۶ هزار دانش آموز تهرانی آموزش ترافیکی دیدند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۳۲۲۴

بیش از ۶ هزار دانش آموز تهرانی آموزش ترافیکی دیدند

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ «فرزاد فرهادیان» افزود: ترافیک امروزه به خصوص در کلان شهرها به یکی از مسایل مهم و پیچیده مدیریت شهری تبدیل شده است.

وی افزود: معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با احداث شهرک های آموزش ترافیک با رویکرد تاثیر گذاری آموزش بر رفتار شهروندان سعی برکاهش دادن معضلات اجتماعی و شهری نشات گرفته از رفتارهای ترافیکی شهروندان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اولویت سر فصل های ترافیکی گفت: آموزش مفاهیم محیط زیست در حمل و نقل  ترافیک شامل امداد اولیه در تصادف، آموزش قوانین و مقررات عبور و مرور ایمن شهری، آشنایی با وسایل حمل و نقل عمومی و روش‌های صحیح استفاده از آن، آشنایی با ایمنی عبور و مرور عابرین پیاده بوده است.

وی ادامه داد:  آشنایی با حقوق و قوانین و رفتارهای شهروندی در حوزه ترافیک، آموزش استفاده از سرویس مدارس، آشنایی با قوانین و تکالیف سرنشین خودرو، آموزش مفاهیم TOD (توسعه مبتنی بر حمل و نقل عمومی)، تربیت شهروند مشارکت پذیر، آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، آموزش دوچرخه سواری عمومی و تخصصی (پیست) و دوچرخه سواری در جاده، دوره آموزش دوچرخه سواری تخصصی (تعمیرات)، تکنیک های رانندگی در شرایط بحرانی (سیل- زلزله) و آموزش مهارت های فنی خودرو نیز به دانش آموزان ارایه شد.

فرهادیان با اشاره به شیوه های آموزش در شهرک ترافیک عنوان کرد: اجرای نمایش های آموزشی و کارگاه نقاشی برای کودکان، آموزش مفاهیم ترافیکی در محوطه پارک ترافیک برای کودکان، آموزش دورهای ترافیک به شهروندان در مدارس و سرای محلات، آموزش دوچرخه سواری برای سنین مختلف و ارائه دوچرخه به شهروندان از جمله روش های آموزشی بوده است.

منطقه ۹ در غرب شهر تهران قرار دارد. این منطقه از ۲ ناحیه تشکیل شده است و دارای ۸ محله است؛ سه راه آذری، مهرآباد شمالی و جنوبی، ۳۰ متری جی، یافت‌آباد، ۲۰ متری شمشیری، ۲۱ متری جی و بلوار استاد معین از محلات این منطقه است.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران آموزش دوچرخه سواری آموزش مفاهیم حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس اداره آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش استان گفت: امتحانات شبه نهایی به منظور آشنایی دانش آموزان با مقررات امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ و سوالات مفهومی در پایه‌های دهم و یازدهم رشته‌های علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم و معارف اسلامی و ادبیات و علوم انسانی برگزار شد
نوراله کیانی افزود: آزمون شبه نهایی در ۲۵۱ آموزشگاه متوسطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
به گفته وی، دانش آموزان تا ۴ اردیبهشت در چهار عنوان درسی با هم رقابت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • ورود خودروهای برقی محدوده طرح ترافیک را عوض می کند!
  • جزئیات تغییرات جدید محدوده طرح ترافیک تهران
  • اعلام تغییرات جدید در طرح ترافیک تهران
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران