Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پیشین باشگاه استقلال گفت: زمانی که من در پست معاونت باشگاه استقلال بودم نیمکت تیم را پرکردیم.

پندار توفیقی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شکست تیم فوتبال استقلال در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان، اظهار داشت: استقلال نقل و انتقالات نیم‌فصل را از دست داد و دیدید که دست فرهاد مجیدی در بازی مقابل الاهلی بسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمکت استقلال خالی است و وظیفه مسئولان و مدیران باشگاه بود که دست فرهاد مجیدی را پرکنند، اما نکردند.

وی در ادامه در خصوص نیمکت خالی تیم فوتبال استقلال، تصریح کرد: در زمانی که من در پست معاونت باشگاه استقلال بودم نیمکت تیم را پرکردیم و نگذاشتیم دست سرمربی خالی باشد. الان در استقلال بازیکن‌های کلیدی مثل مهدی قائدی و وریا غفوری هیچ جانشینی ندارند و اگر به دلیل مصدومیت یا محرومیت در ترکیب حضور نداشته باشند، استقلال به مشکلات جدی برمی‌خورد.

معاون پیشین باشگاه استقلال افزود: از طرف دیگر قرارداد بسیاری از بازیکنان استقلال در پایان فصل تمام می‌شود و هنوز هیچ کاری برای تمدید قرارداد آنها انجام نشده است. شما بازیکن خوبی مثل داریوش شجاعیان را ببینید که مصدوم است و هیچکس هم سراغی از او نمی‌گیرد. شجاعیان از باشگاه دلگیر است و قراردادش هم در پایان فصل تمام می‌شود.

توفیقی گفت: مسئولان باشگاه اگر در زمان مصدومیت قرارداد شجاعیان را تمدید می‌کردند هم دلخوری او کمتر می‌شد و هم تمدید قراردادش راحت‌تر بود. قطعا وقتی مصدومیت شجاعیان تمام شود با توجه به دلخوری او از باشگاه، تمدید قراردادش هم کار سختی است. الان متاسفانه نیمکت استقلال خالی است و بازیکنانی که در ترکیب اصلی هستند، جانشینی روی نیمکت ندارند.

وی درباره مصدومیت‌های زیاد بازیکنان استقلال، اظهار داشت: متاسفانه بدنسازی بازیکنان خوب نبوده و فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنان موجب مصدومیت آن‌ها می‌شود. استقلال مقابل الاهلی بدشانس هم بود، دیدید که گل درست ارسلان مطهری را داور نپذیرفت و پنالتی غفوری هم گل نشد.

معاون پیشین باشگاه استقلال در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش از آینده این تیم، خاطرنشان کرد: با همه این مشکلات، من به تیم مجیدی امیدوارم و به نظرم در ادامه استقلال موفق خواهد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/002zqZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: توفیقی توفیقی معاون پیشین باشگاه استقلال نیمکت استقلال تمدید قرارداد مقابل الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏

به گزارش "ورزش سه"، دیدار اخیر بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در ‏ورزشگا المپیک مونتجوئیک بازی‌ای بود که به نظر می‌رسد سرنوشت ‏رونالد آرائوخو را تغییر خواهد داد. ‏

مدافع اروگوئه‌ای با خطایی غیر لازم از زمین اخراج شد تا بارسای 10 ‏نفره که پیش از آن عملکرد خوبی مقابل پی‌اس‌جی داشت در نهایت ‏با باختی سنگین زمین و لیگ قهرمانان اروپا را ترک کند. آرائوخو بعد از ‏آن مسابقه با موجی سنگین از انتقادها مواجه شد و حتی ایلکای ‏گوندوگان هم به صراحت از او انتقاد کرد.‏

رادیو کاتالونیا امروز در گزارشی اعلام کرد که آرائوخو حالا از باشگاهش ‏عصبانی است و به دلیل خبرهایی که دریافت کرده نگران شده است. ‏این رادیو مدعی شد بارسا به نزدیکان آرائوخو اعلام کرده که او در ‏تابستان در لیست فروش بارسا قرار می‌گیرد. ‏

با توجه به اینکه گفته می‌شود بایرن مونیخ علاقه زیادی به این ‏مدافع دارد انتظار می‌رود که با قرار گرفتن آرائوخو در فهرست فروش، ‏پیشنهاد بایرن به دفتر بارسا ارسال شود. ‏

رادیو کاتالونیا خاطرنشان کرد که آرائوخو شخصا تمایلی به ترک بارسا ‏ندارد و به همین خاطر از رفتار باشگاه ناراحت شده است. این رادیو ‏می‌گوید بر خلاف آنچه آرائوخو فکر می‌کند علت اصلی این تصمیم ‏بارسا اشتباه بزرگ او مقابل پی‌اس‌جی نبوده بلکه بارسا امیدوار است ‏با فروش آرائوخو مبلغ قابل توجهی به دست بیاورد. چیزی که بارسا با ‏توجه به شرایط وخیم مالی به آن نیازم مبرم دارد.  ‏

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • بایدن مجوز جاسوسی بی حد و مرز از شهروندان و خارجی‌ها را امضا کرد