Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهروز اکرمی» روز سه‌شنبه در همایش رای اولی‌های استان مرکزی در دبیرستان زینبه اراک، افزود: انتخاب هدفمند مردم در انتخابات موجب ورود افراد شایسته و کاردان در خانه ملت می‌شود که اثر مستقیم آن در تصویب قوانین کارآمد، بهبود مشکلات وتسهیل در توسعه یافتگی استان‌ها و کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: رای اولی‌ها نخستین تجربه حضور در پای صندوق‌های رای را دارندو استفاده از حق مسلم آنان در سایه شناخت می‌تواند رای آگاهانه را برای خانه ملت رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی سیاسی، حضور نیافتن در انتخابات و نادیده گرفتن نقش اجتماعی موجب می شود افرادی که نماینده اقلیت جامعه هستند به مجلس راه بیابند و قوانینی را به تصویب برسانند که ممکن است برخی از آن‌ها مناسب منطقه و شهر آنان نباشد.

اکرمی خاطرنشان کرد: رای اولی‌ها و نسل جوان جامعه اگر خواهان کشور و استانی پیشرفته و توسعه یافته هستند باید در انتخابات حضور پرشور و گسترده داشته و با انتخاب افراد اصلح و توانمند زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این نشست گفت: حضور رای اولی‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز بالندگی سیاسی و تصمیم گیری برای آینده خود و کشور است.

«معصومه انصاری» افزود: مردم و رای اولی‌ها با حضور در پای صندوق‌های رای، به‌صورت غیرمستقیم در تصویب قوانینی که آسایش و آرامش را برای کشور به همراه دارد مشارکت کنند.

 ۴۸ هزار و ۸۶۷ نفر به عنوان رای اولی در استان مرکزی برای نخستین بار در یازدهمین دوره مجلس واجد شرایط شرکت در انتخابات شده‌اند و می‌توانند در دوم اسفند ماه امسال در فرآیند سرنوشت سیاسی جامعه نقش آفرینی کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل آموزش و پرورش استان انتخابات توسعه و پیشرفت خانه ملت نسل جوان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان مرکزی رای اولی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: در انتخابات دور دوم مجلس مردم برای هر کرسی دو گزینه برای انتخاب دارند و این کار را برای آنان آسان‌تر می‌کند. 

او افزود: مردم باید با مشارکت بیشتری نسبت به دور اول در انتخابات شرکت و بار دیگر به تکلیف دینی،سیاسی و اجتماعی خود عمل کنند.

مصباحی مقدم متذکر شد: آینده چهار سال بعدی قوه مقننه به دست مردم است وانتخاب برای تعیین تکلیف چهل و پنج کرسی باقی مانده مجلس اهمیت بسزایی دارد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: از احزاب و تشکل‌های سیاسی تقاضا دارم تا به صورت مشترک لیست بدهند تا کاندیداها پشتوانه سیاسی و اجتماعی محکم‌تری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود