Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب ذوالفقاری، سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز به دشواری کار تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اذعان کرد و گفت که برتری مقابل مس کرمان دشوار است. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

ذوالفقاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار رزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شرایط فعلی تراکتور گفت: بعد از پیروزی برابر سایپا وضعیت تیم ما خوب است و در این چند روز هم تمرین کردیم تا آماده بازی با مس در جام حذفی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند بارش برف و شرایط نامساعد جوی در شهری مثل تبریز طبیعی است، ولی با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم، تمرینات تیم در این چند روز زیر نظر سرمربی تیم انجام شد و امیدوارم بازی خوبی را برابر مس انجام دهیم. برای این بازی هم غیر از اخباری و میمبلا بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی با مس کرمان خاطر نشان کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و جام حذفی هم شرایط خاص خودش را دارد. بازی با مس کرمان برای ما بازی آسانی نیست. مسی‌ها با هدایت سیدمجتبی حسینی تیم خوبی دارند، ولی ما امیدواریم با پیروزی در این بازی به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور در مورد موقعیت این تیم در لیگ برتر و اینکه آنها چند درصد برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارند، تصریح کرد: رقابت بین مدعیان قهرمانی فشرده است و هر تیمی کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد. اتفاقات، مصدومیت‌ها، محرومیت‌ها و خیلی چیزهای دیگر هم تعیین‌کننده هستند. من متقدم پیش‌بینی در مورد قهرمان لیگ برتر، امکان‌پذیر نیست و باید تا پایان لیگ صبر کرد. با این حال تراکتور هم نهایت تلاش خودش را برای قهرمان شدن به کار خواهد گرفت.

اعلام اسامی داوران دیدار تراکتور - مس کرمان در جام حذفی

دیدار تراکتور تبریز - مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 15 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تراکتور تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز فوتبال تراکتور تبریز فوتبال تراکتور تراکتور تبریز بازی با مس لیگ برتر پیش بینی جام حذفی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

به نقل از فارس این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898673

دیگر خبرها

  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است