Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@23:41:55 GMT

عکس ؛ تکرار داستان تلخ برای استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۳۴۸۹

عکس ؛ تکرار داستان تلخ برای استقلال

گل نشدن پنالتی همان اتفاقی بود که در دیدار مقابل الاهلی هم تکرار شد تا استقلال بازی را با یک تساوی نیمه اولی ترک نکند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این همان صحنه‌ای است که در این یکی دو فصل اخیر تبدیل به یک اپیدمی در تیم استقلال شده است. فرقی نمی‌کند زننده ضربه چه بازیکنی باشد. از کاپیتان وریا گرفته تا فرشید اسماعیلی و پاتوسی و علی کریمی هر کدام از این بازیکنان شاخص استقلال پشت توپ که رفته اند نتوانستند از پس آن بربیایند و پنالتی را تبدیل به گل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی بود که استقلال در بهترین زمان ممکن و در دقایق پایانی نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شد که در صورت به ثمر رساندن آن می‌توانست نتیجه بازی را به‌ تساوی بکشد و با خیال راحت‌تر به استقبال نیمه دوم برود، اما فرجام این پنالتی هم مانند اکثر پنالتی‌های اخیر تبدیل به گل نشد و یاسرالمسلیم گلر الاهلی با یک شیرجه دیدنی ناجی تیمش شد. به‌این‌ترتیب بعید به نظر می‌رسد کاپیتان وریا فعلا پشت ضربه پنالتی بایستد و مجیدی باید هر چه زودتر چاره ای به حال این فوبیای تلخ آبی پوشان بیندیشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرشید اسماعیلی استقلال فرشید اسماعیلی لیگ قهرمانان آسیا وریا غفوری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت فدراسیون فوتبال نوشت: با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی «مربی» تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ ۳۱/۱/۱۴۰۳ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

همچنین با اعلام کمیته انضباطی،سید حسین حسینی،دروازه بان تیم استقلال جهت ادای پاره ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.حسینی بعد از بازی با شمس آذر روی مواضع خود در قبال رفتار با تماشاگر اراکی تاکید داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • ماجرای استقلال و کاپیتان، داستان تهدید و فرصت/ خالدآبادی کمتر از رفیعی نیست
  • جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!