Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@05:00:38 GMT

آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری ۹۹ از شنبه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۳۶۵۲

آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری ۹۹ از شنبه

عمار سعیدیان فر  با اشاره به آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران گفت: روز شنبه (۳ اسفند ماه) ثبت نام خبرنگاران در سامانه «تهران من» آغاز خواهد شد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی با بیان اینکه امسال نیز ضوابط سال گذشته در مورد خبرنگاران برقرار است، تصریح کرد: عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند، اما با این حال باید مدارک خود اعم از معرفی نامه و گواهی اشتغال به کار، بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در قسمت «خدمات طرح ترافیک» که زیرمجموعه آن «خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان» است، بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیت مترو هم ثبت نام کنند

سعیدیان فر در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران تا پایان اسفند ماه مهلت دارند، از طریق سامانه‌ تهران من نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود جهت دریافت طرح ترافیک ٩٩ اقدام کنند، تصریح کرد: خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیت مترو نیز باید در مهلت زمان اعلام شده (سوم لغایت پایان اسفند ماه) در سامانه «تهران من» ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که سهمیه‌های سال جدید خبرنگاری تخصیص پیدا نکرده، سهمیه‌های سال قبل آن‌ها معتبر خواهد بود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک اظهار داشت: ۳ درصد کل سهمیه‌های مجاز به ورود محدوده طرح ترافیک مربوط به افراد خاص است که دوسوم آن به خبرنگاران اختصاص خواهد یافت.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1354084

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا طرح ترافیک خبرنگار طرح ترافیک اسفند ماه تهران من ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ

سخن‌گوی شهرداری تهران از تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر، سخنگوی شهرداری تهران، بیان داشت تا زمان تصمیم‌گیری نهایی درباره طرح‌های جدید و ابلاغ آنها، طرح ترافیک قبلی ادامه خواهد داشت.

محمدخانی ادامه داد: اولویت شهرداری تهران ارائه خدمات در بستر جدید سامانه شهرزاد است، یکی از ویژگی این سامانه این است که از طریق سامانه شهرزاد در همه گوشی‌های هوشمند این دسترسی وجود دارد و ثبت‌نام در این سامانه مسیر ساده‌تری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر کسی هم در سامانه «تهران من» ثبت‌نام کرده باشد به سامانه شهرزاد منتقل می‌شود. تعامل ما با خبرنگاران در موضوع طرح ترافیک خبرنگاری از طریق سامانه شهرزاد است.

سخنگوی شهرداری تهران در مورد احتمال افزایش اعتبار کارت بلیت مترو خبرنگاران نیز گفت: کارگروهی از سوی شورای شهر تهران در این خصوص تشکیل شده و در این خصوص باید تصمیم بگیرد، پیشنهاد ما افزایش این مبلغ است. امیدواریم که این عدد با نظر کارگروه افزایش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ
  • جزئیات طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت