Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری سمنان ضمن بیان اینکه عملیات تعریض باند جنوبی محور ایوانکی – گرمسار به طول هشت و نیم کیلومتر شامل پخش و تراکم مصالح اساس به ضخامت ۱۵ سانتی‌متر آغازشده است، ابراز داشت: این طرح هم‌اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه عملیات تعریض محور شامل انجام عملیات خاکی، تعریض ۱۱ دهانه پل و پخش آسفالت می‌شود، افزود: این اقدامات بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان ضمن بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه‌خیز یکی از مواردی است که به کاهش تلفات کمک می‌کند، ابراز داشت: درواقع هدف از تعریض محور نیز افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای در حوزه استان است.

منصور کیایی اضافه کرد: مجموعه عوامل راهداری با همفکری و همدلی می‌کوشد تا با انجام خدمات مطلوب‌تر راهداری به ارتقای امنیت عبور و مرور در سطح جاده‌های مواصلاتی کمک کند که امیدواریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

کد خبر 4856089

منبع: مهر

کلیدواژه: تلفات جاده ای راهداری انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی در تشریح آخرین وضعیت روند عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک گفت: عملیات احداث فونداسیون و پایه‌های اصلی این پل روگذر با توجه به زمان بندی انجام گرفته با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در حال اجرا است.

وی افزود: در ضلع شمالی میدان قراملک جابجایی لوله‌های ۲۰ اینچی گاز شهری با همکاری اداره گاز به انجام رسیده و اجرای عملیات عمرانی پروژه همچنان تداوم دارد.

علی‌پور، تقاطع غیرهمسطح قراملک را از مهمترین پروژه ترافیکی شهرداری تبریز در حوزه منطقه ۶ اعلام کرد که با تکمیل و بهره برداری از آن شاهد تحول بزرگ ترافیکی و تسهیل تردد شهروندان در محدوده غرب تبریز و روان سازی ترافیک شهری خواهیم بود.

شهردار منطقه ۲ مشخصات فنی پروژه روگذر قراملک که دارای معماری خاص و جدید است به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر اعلام کرد.

کد خبر 6081894

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • برخورداری روستا‌های بالای ۵۰ خانوار از راه روستایی