Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از صرف 70 میلیارد ریال اعتبار در حوزه توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی شهرستان کوهرنگ خبر داد.

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: امسال 70 میلیارد ریال اعتبار در حوزه توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی در کوهرنگ هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال 5 روستا در این شهرستان با اعتباری افزون بر 22 میلیارد ریال برق‌دار شد، اظهار داشت: 4 پروژه دیگر نیز در زمینه‌های اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها، نصب و تعویض کنتورهای چندزمانه هوشمند، تأمین برق مشترکین شهری و روستایی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری افزود: توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی در شهرستان کوهرنگ با توجه به ظرفیت بالای گردشگری آن‌، کمک شایانی به جذب سرمایه‌گذار و گردشگر خواهد کرد.

انتهای پیام/3339

 

  

 

                                                                                                                            

منبع: فارس

کلیدواژه: برق رسانی شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری میلیارد ریال اعتبار در حوزه توسعه زیرساخت های برق رسانی شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در دیدار با حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت گزارشی از اقدامات انجام شده این واحد دانشگاهی در سال گذشته ارائه کرد و به تبیین و برنامه‌ریزی برخی از اهم اقدامات در سال جاری برای تقویت و توسعه حوزه‌های کاری در واحد مرودشت پرداخت.

حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت نیز بر ضرورت برنامه‌ریزی و تداوم تلاش هرچه بیشتر برای دانشجویان و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در سال جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان
  • زیرساخت های توسعه ای استان کرمان باید تقویت شود
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل