Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از رایزنی وزارت علوم با قوه قضائیه برای تسهیل در روند رسیدگی به پرونده بهاره هدایت خبر داد.

به گزارش خرداد، «حمیدرضا علومی یزدی» معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های دانشجویان بازداشتی گفت: وزارت علوم در جریان پرونده‌های دانشجویان بازداشت شده است و سعی دارد، در چارچوب قانون اقداماتی را برای حمایت از آنها انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آزادی دانشجویان بازداشتی توضیح داد: با مقامات قضایی مشغول رایزنی هستیم، اما برخی از این دانشجویان مسائلی که برایشان پیش آمده، مربوط به بیرون از دانشگاه‌ها بوده است، با این حال وزارت علوم سعی می‌کند با مقامات محترم قضایی برای تسهیل جریان پرونده دانشجویان مذاکره کند.

علومی در پاسخ به این سوال که هم‌اکنون چه تعداد از دانشجویان در بازداشت هستند، گفت: در حال حاضر آماری در این زمینه ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آخرین رایزنی شما برای تسهیل در پرونده بهاره هدایت دانشجوی بازداشتی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران چه زمانی بوده است؟ گفت: روز گذشته درباره پرونده بهاره هدایت با مقامات قضایی صحبت کردیم. من در جریان جزییات پرونده وی نیستم، اما سعی شده فرآیند پرونده او تسهیل شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره همکاری با دانشگاه تهران در راستای کمک به دانشجویان بازداشتی گفت: ما با دانشگاه تهران هم در این زمینه صحبت کردیم و آنها هم در این خصوص به ما کمک کرده‌اند.

برچسب ها: وزارت علوم ، دانشجویان بازداشتی

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزارت علوم دانشجویان بازداشتی معاون حقوقی و امور مجلس دانشجویان بازداشتی تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران برای تسهیل وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس در دستورکار قرار گرفت که با موافقت وکلای ملت، این گزارش به قوه قضائیه ارجاع شد.

در حال تکمیل

کد خبر 6086035 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد