Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: تعدادی متجاوز مرزی که قصد شکستن حریم ممنوعه منطقه مرزی در پاوه را داشتند در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند. تاریخ انتشار: 13:58 - 29 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۶۳۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ "یحیی الهی" فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی پاوه شب گذشته حین حراست و پاسداری از مرز‌های غرب کشور، با تعدادی متجاوز که قصد شکستن حریم امنیتی مرز‌های کشور را داشتند، برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جرئیات تغییر نام ۱۶ پاسگاه مرزی

وی افزود: مرزبانان با فرمان ایست و اخطار نسبت به متواری کردن متجاوزان مرزی اقدام کردند که متجاوزان با بی توجهی به فرمان مأموران به راه خود ادامه دادند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه ادامه داد: مرزبانان که از شکستن حریم امنیتی مرز‌های کشورمان توسط متجاوزان اطمینان حاصل کرده بودند، با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت متجاوزان تیراندازی کردند که در پی این تیراندازی ۴ متجاوز مجروح و یک نفر نیز کشته شد.

سرهنگ الهی خاطرنشان کرد: مرزبانان برابر وظایف قانونی، از مرز‌های ایران اسلامی حراست و پاسداری می‌کنند و با هرگونه تردد غیرمجاز (متجاوز) در حریم ممنوعه مرز‌های کشور برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرزبانان مرزبانی پلیس فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه مرز های کشور شکستن حریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه از این به بعد، در پاسخ به هر تجاوزی در هر نقطه تعلل نخواهیم کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که از قدرت نظامی و بازدارندگی بالایی برخوردار و هیچ قدرتی هم توان رویارویی با آن را ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار‌، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار‌ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک 29 فروردین ماه روز ارتش اظهار داشت: ارتش و سپاه در برابر حمله همه‌جانبه دشمنان اسلام به ملت مظلوم ایران اسلامی، با دست‌خالی به میدان جهاد و ایثار آمدند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی به جایگاه و مقام شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: شهدای مدافع حرم راهنمای عملی و اعتقادی ما در تداوم مسیر اسلام و انقلاب هستند، باید این راه پرافتخار تداوم داشته باشد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به برکت خونشان اتفاق بزرگی را برای اسلام، انقلاب و گستراندن ارزش‌های اسلامی رقم زدند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با تقدیم جانشان، نشان دادند که راه و هدف شهدای هشت‌سال دفاع مقدس را ادامه می‌دهند.

دشمن به دنبال فراموشی نام شهداست

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال فراموشی نام شهدا و رشادت‌های دوران دفاع مقدس از ذهن ملت ایران به ویژه جوانان است، عنوان کرد: گرچه بدخواهان سال‌هاست این افکار غلط و پلید را در سر پرورانده اما شهدای مدافع حرم این خواب شیطانی را به هم ریختند.

پورجمشیدیان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان کردستان از جمله شهدای اخیر در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری عراق؛ شهید حسین امان‌اللهی از این خطه در کنار سایر همرزمانش تصریح کرد: امروز سرداران نام‌آور کشور ما زاده و پرورش‌یافته کردستان هستند و چه افتخاری بیشتر از این برای مردم شریف این منطقه است.

وی با ذکر اینکه رزمندگان اسلام لحظه‌به‌لحظه و به صورت شبانه‌روزی در پاسداری از حریم امن وطن در کشور و مرزها در حال‌ خدمت‌ هستند، اظهار کرد: بخش اعظم امنیت کشور و منطقه به دست جوانان همین منطقه پایدار است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه شهدای مدافع حرم در کمال گمنامی و مظلومیت به شهادت رسیدند؛ ولی بااقتدار رفتند و چون با خداوند معامله کردند، امروز نام و آوازه جهانی دارند، ابراز داشت: با توکل به خداوند و جان‌فشانی جوانان غیرتمند ایران اسلامی ایران که از برادران اهل‌سنت ما هستند، سوریه را از دست شیاطین نجات دادیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی؛ به خروجی و بازتاب عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و بیان داشت: نیروی جبهه مقاومت زیر بزرگ‌ترین چتر اطلاعاتی و امنیتی صهیونیستی، توانسته هیمنه پوشالی و خانه عنکبوت را به هم بریزد و آبروی نداشته آن‌ها در تاریخ جهان را رسوا کند.

پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: اگرچه تمامی کشورهای حامی تروریست به کمک صهیونیست‌ها آمدند اما در پاسخ کوبنده فرزندان ایران اسلامی در وعده صادق در برابر قدرت جمهوری اسلامی کم آوردند.

در پاسخ به هر تجاوزی تعلل نخواهیم کرد

وی با هشدار اینکه این یک حرکت مقتدرانه در برابر تمامی قدرت استکباری جهان بود و از این به بعد، در پاسخ به هر تجاوزی در هر نقطه تعلل نخواهیم کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که از قدرت نظامی و بازدارندگی بالایی برخوردار و هیچ قدرتی هم توان رویارویی با آن را ندارد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم خطه کردستان - بیجار افتخاری بزرگ برای ما هستند، خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به این خانواده‌ها شد و یادآور شد: مطالبه مردم شهیدپرور، ایجاد یادمانی برای شهدای حرم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم؛ مداحان و گروه‌های سرود دانش‌آموزی به مدیحه‌سرایی و اجرا پرداختند و از مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری
  • (ویدئو) حمله ایران به اسرائیل و بزرگترین اختلال در صنعت هوانوردی
  • شکستن سلطه دلار بر اقتصاد کشور مرحله بعدی بازدارندگی است