Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه یک شهرداری همدان از احداث سایت موزه میدان امام(ره) همدان با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسعود دهبانی صابر از احداث سایت موزه میدان امام (ره) با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این سایت با سازه‌ای ۳۰۰ متر مربعی و با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محوطه سازی گنجنامه گفت: علاوه بر پیاده رو سازی، تمامی سرویس‌های بهداشتی این مجموعه نیز در حال نوسازی است و نوسازی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی پارک‌های منطقه از جمله پارک لاله و پارک مدرس نیز در دست اقدام است.

دهبانی به جداره سازی و تعویض تابلوهای تبلیغاتی مغازه‌ها در پیاده راه بوعلی اشاره کرد و با بیان اینکه با همکاری کسبه و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان برخی تابلوهای تبلیغاتی قدیمی تعویض شده و زیرساخت‌های قدیمی برق و تلفن با همکاری این ادارات ساماندهی شده است، گفت: این پروژه با سرعت قابل قبولی در حال پیشرفت است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان تکمیل تالار همایش‌های قرآنی با اعتبار ۶ میلیارد تومان را نیز از اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: این پروژه طی ماه‌های آینده تکمیل خواهد شد.

دهبانی از عقد قرارداد و احداث زمین‌های ورزشی چند منظوره در پارک لاله، بوستان ارم، دره مرادبیک و اصلاح زمین ورزشی پارک مردم خبر داد و با اشاره به خرید و نصب مخازن زیرزمینی مکانیزه تفکیک پسماند، گفت: از ابتدای سال جاری آموزش شهروندی به طور مستمر در حوزه‌های مختلف محیط زیست و پسماند، ترافیک، تکالیف شهروندی، مسئولیت اجتماعی دنبال شده است.

وی یکی از دغدغه‌ها را رسیدگی به آسفالت معابر و خیابان‌ها دانست و بابیان اینکه در این راستا با در نظر گرفتن بودجه ۲۳ میلیارد تومانی نسبت به خرید ۳۰ هزار تن آسفالت اقدام و این امر به دو صورت دستی و مکانیزه در حال انجام است، گفت: در سال جاری ۲۵۰۰ متر مربع ژئوتکستایل آسفالتی خریداری شده تا در خیابان‌هایی که حجم ترافیک سنگینی دارند با استفاده از ژئوتکستایل عمر آسفالت را تا حد ممکن بالا ببریم.

همچنین وی با اشاره به اینکه پیامدهای توسعه شهری و پیچیدگی‌های معضلات زیست محیطی آنها موجودیت فضای سبز و گسترش آن را برای همیشه اجتناب‌ناپذیر کرده‌اند توسعه و احداث پارک‌ها با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان را از برنامه‌های این منطقه دانست و گفت: در حال حاضر اجرای پارک نواری کمال آباد و هنرستان که زیرسازی‌های آن صورت پذیرفته و همچنین پارک نواری میدان بیمه از استادان تا بلوار بعثت در دستور کار است و ترمیم و بازسازی پارک مردم، پارک نرگس، پارک سروقامتان، پارک شهید دوروزی و ترمیم بوستان ارم اجرایی شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان سایت موزه میدان امام ۲ ۵ میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی استانداری همدان، در پی بازدید سید مجتبی حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار که مدیر کل امور اقتصادی استانداری، مدیر کل دامپزشکی استان و تعدادی از مدیران استانی نیز وی را همراهی می‌کردند، جلسه‌ بررسی مسائل ساماندهی میدان عرضه دام اتحادیه دامداران استان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: میدان عرضه دام نقش مهمی در کنترل، ورود و خروج دام به استان، شناسایی دام قاچاق و جلوگیری از عرضه غیر بهداشتی دام دارد که لازم است کنترل و نظارت مستمر انجام پذیرد.

وی افزود: دامداران، قصابان و متولیان میدان عرضه دام باید در شناسایی و حذف واسطه‌گران این حوزه همکاری لازم را داشته باشند؛ با افرادی که به صورت غیرقانونی در حاشیه شهر اقدام به فروش و ذبح دام کنند قطعاً برخورد قانونی انجام خواهد شد.

این میدان همه‌روزه بخش عمده‌ای از نیازهای گوشت قرمز بازار همدان را تأمین می‌کند، در نتیجه باید مستمراً از حیث رعایت نکات بهداشتی و سطح قیمت عرضه مورد بازرسی و نظارت قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد تمامی افراد فعال در میدان دام شناسنامه‌دار و با کارت شناسایی معتبر فعالیت نمایند همچنین خرید و فروش دام در میدان دام صرفاً با صدور فاکتور معتبر مجاز خواهد بود.

خبرنگار: محمد حسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227833 برچسب‌ها دانشگاه آزاد همدان نهاده های دامی نهاده‌های دام وطیور

دیگر خبرها

  • راه رفتن وارونه!
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • موزه موسیقی با اعتبار مستقل آغاز به کار می‌کند/ راه‌اندازی موزه تئاتر به منظور تحقق شعار سال
  • اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستا‌های استان همدان
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟