Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی پانزدهمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت با صدور مجوز برای هفت مؤسسه قرآنی موافقت شد.

حمیدرضا شیخ‌ویسی، معاون رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به مصوبات پانزدهمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، اظهار کرد: مجدد بحث ساماندهی مؤسساتی که دارای شعب متعدد در سراسر کشورند، مطرح و ادامه بررسی آن به جلسه بعدی موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طی جلسه فوق، هفت مؤسسه موافقت اصولی دریافت کردند، ادامه داد: مؤسسات سراج منیر از نجف‌آباد اصفهان به مدیریت معصومه مقدسی، سلاله‌های بهشتی از گرگان با مدیریت محبوبه تجری، مشکات سبزوار خراسان رضوی با مدیریت فاطمه داورزنی، ولایت نور از قزوین با مدیریت زهرا طباخی، راحیل با مدیریت رقیه اثباتی و ترنم ظهور با مدیریت محمدرضا توکلی از تهران و سرزمین حیان از اصفهان با مدیریت سیدجواد مهاجر از جمله این هفت مؤسسه هستند.

جلسه فوق با حضور، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجج‌اسلام محمدعلی خسروی و سیدمصطفی حسینی، همچنین عباس سلیمی، محمد‌علی خواجه‌پیری، مهدی محمدی، اصغر امیرنیا و حمیدرضا شیخ‌ویسی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: هیئت رسیدگی به امور مؤسسات مؤسسات قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت ارشاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفت مؤسسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از رقابت ها با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز برگزار شد.

فرهادی افزود: در این مسابقات دانش آموزان در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی با هم به رقابت پرداختند.

 

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود