Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@05:13:27 GMT

«فقط کف، همش همین» در بندرلنگه به روی صحنه می رود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۰۲۵

«فقط کف، همش همین» در بندرلنگه به روی صحنه می رود

امیری از اجرای عمومی نمایش « فقط کف، همش همین » به کارگردانی امین سالاری در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

« وحید امیری »، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان عنوان کرد: نمایش « فقط کف، همش همین » کاری از انجمن هنرهای نمایشی شعبه بندرلنگه است که به مدت دو روز در 29 و30 بهمن ماه جهت اجرای عموم علاقه مندان و شهروندان در محل سالن فرهنگسرای گوهر به روی صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی گفت: تقویت تئاتر و حمایت از هنرمندان حوزه نمایش با رویکرد توجه به آیین و فرهنگ بومی و اهمیت بخش آموزش علمی از اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه برای هنرمندان نمایش و گروه های مربوطه مدنظر است.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه افزود: نمایش « فقط کف، همش همین » به نویسندگی بهنام نوایی و کارگردانی امین سالاری و با بازی عادل بلبلی، محمد سایبانی، بهنام پانیزه تولید شده است.

 

 

وی اضافه کرد: دیگر عوامل اجرا عبارتند از طراح صحنه :(امین سالاری)دستیار کارگردان:(میلاد دهقانی)انتخاب موسیقی:( بهنام حسن پور)طراح پوستر،تیزر:( زهرا دولابی)مولتی مدیا :«گروه میم»(میلاد دهقانی،ماهی خرسند،دریا سایبانی،امیر دبه گر)

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجرای عمومی شهرستان بندرلنگه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه امین سالاری فقط کف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت نهال به یاد هنرمندان فقید خوی

 رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی خوی در حاشیه مراسم کاشت نهال به یاد هنرمندان فقید این شهرستان گفت: درخت مظهر زیبایی حیات و یکی از پرثمرترین نعمت‌های بیکران خداوندی است که بخش مهمی از نیاز‌های انسان را برآورده می‌سازد.

حسین اصغری ادامه داد: در دین مبین اسلام به کاشت درخت بسیار تاکید شده است؛ و هنرمندان هم که مظهر حیات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشمار می‌آیند امروز همزمان با بهار طبیعت و به یاد هنرمندان فقید با حضور و مشارکت شهرداری، شورای اسلامی و سیما منظر شهرداری خوی و جمعی از هنرمندان نهال کاشته شد.

اصغری تصریح کرد: کاشت نهال به یاد هنرمندانی که امروز در جمع هنرمندان نیستند به همت اداره ارشاد خوی و با همکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری و شورای اسلامی شهر خوی در محوطه ارشاد انجام شد.

وی افزود: این نهال به نام‌های مرحومین حیدر حاتمی، محمد حسین قلی زاده، مهدی بخت بیدار، اسفندیار سربخش و مهدی فتحعلی زاده پلاک بندی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اسماعیلی: گفتگوی عمیق در جامعه و فرهنگ ما جریان دارد
  • اسماعیلی: گفتگوی ایران فرهنگی را گسترش داده ایم
  • پیام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان به تهیه کننده سریال «نون خ»
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • جنگ و صلح در اردکان به روی صحنه رفت
  • برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر
  • گشایش نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ همبازی شدن احمد مهرانفر، امین حیایی و پژمان جمشیدی در یک کمدی
  • کاشت نهال به یاد هنرمندان فقید خوی
  • برپایی نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور