Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@12:05:57 GMT

تخصیص سهمیه 1600 تنی میوه شب عید به استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۰۸۵

تخصیص سهمیه 1600 تنی میوه شب عید به استان یزد

علی افشارپور گفت: سهمیه میوه برای استان یزد برای ایام پایانی امسال و شب عید، یک هزار تن پرتقال والنسیا و 600 تن سیب زرد و قرمز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افشارپور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص تامین میوه شب عید در استان یزد گفت: سهمیه میوه برای استان یزد برای ایام پایانی امسال و شب عید، یک هزار تن پرتقال والنسیا و 600 تن سیب زرد و قرمز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ذخیره سازی این میزان میوه در حال انجام است و تا اواسط اسفندماه با تشکیل جلسات تنظیم بازار، قیمت، زمان و محل توزیع آن تعیین خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به نمایشگاه بهاره استان در آستانه عید نوروز، گفت: نمایشگاه بهاره با هدف تنظیم بازار و تسهیل در تأمین نیازهای شهروندان در روزهای پایانی سال از 19 تا 25 اسفندماه در محل جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا می‌شود.

افشارپور ادامه داد: هدف از این نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی شب عید شامل پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، آجیل و خشکبار با 15 درصد زیر قیمت بازار است.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌ها در ایام پایانی سال و نوروز 99 گفت: دستورالعمل‌های تنظیم بازار و نظارتی برای این ایام وجود دارد که اولویت در این طرح نوروزی، نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری و توزیع کالاهای اساسی و رسیدگی به شکایت و گزارش‌های مردمی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ایام پایانی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و لایروبی بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: براثر بارش‌های چند روز اخیر و جاری شدن روان‌آب و سیلاب به راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شده است.

محمد فدوی افزود: در محور‌های شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه، خوسف و طبس شاهد بارش باران بوده ایم.

فدوی با بیان اینکه ۲۲۰ راهدار با ماشین آلات راهداری در محور‌های درگیر استان، اقدام به ترمیم و بازگشایی مسیر کرده اند، گفت: این راهداران با ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری مشغول رفع مشکلات و خسارات وارده از سیل شده و بازگشایی محور‌ها را انجام داده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: در این عملیات، بیش از هزار و  ۶۰۰ کیلومتر از مسیر‌های آسیب‌دیده در استان، لایروبی و بازگشایی و همچنین، راهداران نسبت به تعمیر و بازسازی موقت پل‌ها و ابنیه فنی آسیب‌دیده اقدام کردند.

فدوی، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران در رفع خرابی‌های سیلاب، گفت: راهداران این استان در کمترین زمان ممکن، نسبت به بازگشایی مسیر‌های مسدود شده و رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

به گفته وی با تلاش‌های راهداران، هم‌اکنون تمامی مسیر‌های اصلی و فرعی استان بازگشایی شده و تردد در آنها بدون مشکل در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به بیش از ۱۶۰۰ پرونده تخلفات حمل‌ونقل جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • بازگشایی و لایروبی بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی
  • تکمیل بیمارستان عطار نیشابور نیازمند ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • سهمیه‌ رانتی ارز
  • سهمیه‌ رانتی ارز/ تخصیص ۸۰۰ میلیونی موتور و بازار ملتهب خودرو
  • سهمیه‌ رانتی ارز/تخصیص ۸۰۰ میلیونی موتور و بازار ملتهب خودرو
  • ۱۳۰ میلیون دلار سهم ایران از بازار جهانی محصولات آرایشی و بهداشتی
  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • تاثیر دلار تلگرامی روی کالاهای وارداتی چه قدر است؟
  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور