Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در راستای توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در میان آحاد جامعه به ویژه روحانیت استان، تفاهم نامه ای در همین خصوص میان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حوزه علمیه استان یزد به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمدحسین ریاحی در این نشست با بیان اینکه اجرایی کردن گام دوم انقلاب با همت، برنامه ریزی و برگزاری نشست های هم افزایی صورت می گیرد خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و مشارکت مردم در امور اقتصادی و توسعه بخش تعاون این همکاری صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه ایجاد و تثبیت اشتغال پایدار از طریق ترویج فرهنگ تعاون، کار و کارآفرینی و ایجاد و توسعه شرکت‌های تعاونی با بهره‌برداری از جایگاه رفیع روحانیت امکان پذیر است افزود: روحانیون به‌عنوان گروه‌ های مؤثر و ذی‌نفوذ و در صدر آن حوزه‌های علمیه در راستای نشر فرهنگ کار گروهی و تعاون در جامعه نقش بسزایی را ایفا می کنند.
وی هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را استفاده حداکثری از مزیت‌ها و قابلیت‌های بخش تعاون، بهره‌برداری از توانایی‌های بالقوه و بالفعل نهادهای متبوع در جهت ایجاد، تثبیت و توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، کار و کارآفرینی برشمرد.
ریاحی از مزیت های این تفاهم نامه را ایجاد زمینه همکاری متقابل در خصوص ارائه مشاوره و ترویج فرهنگ تعاون، کار و کارآفرینی و تشکیل تعاونی و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بین جامعه و طلاب و هدایت آن‌ها به سمت فرصت‌ها و ظرفیت‌های شغلی موجود و قابل ایجاد در سطح استان دانست.
گفتنی است در این جلسه محمدحسین ریاحی درباره آینده کار و فرصت های شغلی جدیدی که به وسیله فناوری های نوین در حال ایجاد است مباحثی را مطرح کرد. همچنین حجت‌الاسلام ‌و المسلمین محمد شمس مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان نیز از ظرفیت ها و پتانسیل های این مدیریت سخنانی را بیان نمود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترویج فرهنگ تعاون کار و کارآفرینی اداره کل تعاون تفاهم نامه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره ارشاد اسلامی نیشابور گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی با محوریت فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت  تسهیلات ویژه دولتی اقدام کرد.

علیرضا سید‌ابادی  افزود: بیان کرد: در تسهیلات تبصره ۱۶، تعداد ۳۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که ۳۰ نفر موفق به تشکیل پرونده و دریافت وام جمعا به مبلغ ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند، همچنین در تبصره ۱۸ نیز تعداد ۸ نفر از نیشابور و ۳ نفر از زبرخان و ۴ نفر از میان جلگه جمعا به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند. 
 وی با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندانی که در پی ایجاد و یا توسعه شغل هنری خود بوده و دارای مستندات قابل قبول باشند، تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: هنرمندان برای اطلاع از لیست رشته هایی که شامل دریافت تسهیلات می شوند، نیاز است که به سامانه مشاغل خانگی رجوع کنند. 

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور