Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی ظهر سه‌شنبه در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه و با تصمیم اعضای کارگروه، ۶۱ واحد صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی بابیان اینکه برسی مشکلات بانکی، مالیات و زیربنایی شش واحد تولیدی از دیگر دستورات مهم این جلسه کارگروه بود، تصریح کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای معرفی‌شده در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه تأمین منابع مالی برای بانک‌ها، رفع مشکلات وثیقه متقاضیان و مسائل مالیاتی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که تولیدکنندگان با آن روبه‌رو هستند، افزود: تاکنون درمجموع ۳۰۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به ارزش ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال دریافت کردند.

اسودی گفت: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری ۶۰۷ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

کد خبر 4856145

منبع: مهر

کلیدواژه: رونق تولید تسهیلات بانکی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند قاسم سلیمانی میلیارد ریال واحد تولیدی رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم

به گزارش جام جم/شورای بانک‌های شهرستان به ریاست احمد بنافی فرماندار دشتستان برگزار گردید. در این جلسه فرماندار دشتستان از بانک‌های شهرستان به جهت همکاری در جهت مقاوم سازی مسکن روستایی تشکر کرد. ایشان در ادامه گفت:سهم تسهیلات مسکن روستایی شهرستان ۲۲۳۵ فقره است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک‌های عامل شهرستان آمادگی دارند که به متقاضیان ساخت مسکن در روستاها تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت بلند مدت پرداخت کنند. در پایان جلسه فرماندار دشتستان از روسای بانک‌های شهرستان تقدیر کرد.  

دیگر خبرها

  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲