Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@21:14:01 GMT

آمریکا جلوی مذاکره عربستان با ایران را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۲۳۳

آمریکا جلوی مذاکره عربستان با ایران را گرفت

روزنامه البناء با استناد به اطلاعات منابع فرانسوی اعلام کرد، پس از ماجرای حمله به تاسیسات آرامکوی عربستان، سعودی‌ها برای مذاکره با ایران ابراز تمایل کردند، اما آمریکا آن‌ها را منصرف کرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، برخی منابع فرانسوی آگاه در گفتگو با روزنامه لبنانی «البناء» از تمایل عربستان برای مذاکره با ایران پس از هدف قرار گرفتن تاسیسات نفتی آرامکو پرده برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع به نقل از مسئولان سعودی اعلام کردند: عربستان پس از هدف قرار گرفتن آرامکو قصد داشت با ایران مذاکره کند اما آمریکا این مسئله را نپذیرفت و مانع تراشی کرد.

روزنامه البناء در ادامه نوشت: آمریکایی‌ها به عربستان وعده داده بودند که پس از آغاز اعتراض‌ها در عراق، لبنان و ایران، اوضاع جاری بهتر خواهد شد و به دلیل اینکه ایران در وضعیت سختی قرار دارد نباید با آن مذاکره کرد.

این منابع به نقل از یک مسئول سعودی اعلام کردند که عربستان می توانست با ایران درباره معامله فراگیری که چندین پرونده منطقه از جمله یمن و لبنان را شامل شود، مذاکره کند. 

روزنامه البناء در پایان نوشت عربستان نمی خواهد حمله به آرامکو تکرار شود زیرا این کار اقتصاد ریاض و جهان را فاجعه آمیز خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روزنامه البناء عربستان سعودی مذاکره ایران و عربستان آمریکا دونالد ترامپ روزنامه البناء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت