Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر مرکز نوآوری هامون زاهدان گفت: اولین بوت کمپ آموزش و توانمندسازی مربی و تسهیلگر در صنایع فرهنگی در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود.

زینب اخ الصنایع در گفت و گو با ایسنا گفت: این رویداد با هدف ترویج و افزایش خلاقیت و تنوع کاری در زمینه صنایع فرهنگی و افزایش یادگیری با آگاهی از فناوری های عصر حاضر و سواد رسانه ای در مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور آقای دکتر امیرحسین اسدی مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر مرکز نوآوری هامون زاهدان ضمن دعوت از فعالین و کارآفرینان استان سیستان و بلوچستان برای شرکت در این رویداد یک روزه، اظهار داشت: با شناسایی افراد خلاق و فناور می‌توان گام‌های موثری در جهت توسعه اقتصادی و کسب و کار استان برداشت.

اخ الصنایع در پایان خاطر نشان کرد: این مرکز در نظر دارد تا خدمات خود را به صورت مستمر در اختیار کسب و کارهای نوپای استان قرار دهد و این کارگاه اولین گام در مسیر توسعه و شکوفایی صنایع خلاق و صنایع فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه سیستان و بلوچستان توانمندسازی صنايع فرهنگي سیستان و بلوچستان صنایع فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان ۷۸ درصد رشد داشت

محمدهادی طهرانی‌مقدم   اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۶ فروردین ماه امسال ۴۵۸ هزار و ۷۶۱ مسافر و گردشگر نوروزی سیستان و بلوچستان را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب کرده و وارد استان شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۴۴۸ هزار و ۶۶۸ نفر مسافر ایرانی و ۱۰۹۳ نفر توریست و گردشگر خارجی بوده‌اند که به ترتیب رشد ۷۹ و ۴۷ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس گزارش‌های رسیده به ستاد خدمات سفر، ۱۷هزار و ۴۰۹ نفر از طریق فرودگاه‌های استان، پنج هزار و ۴۷۳ نفر از طریق راه آهن و ۴۳۵ هزار و ۸۷۹ نفر نیز از طریق حمل و نقل جاده‌ای وارد این استان شده‌اند که به ترتیب رشد ۲۷، ۱۵ و ۸۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی ۶۴۵ هزار و ۹۷۶ نفر نیز از جاذبه‌های گردشگری سیستان و بلوچستان بازدید کردند و بیش از ۱۰ میلیارد ریال نیز محصولات صنایع‌‎دستی هنرمندان استان به فروش رسیده که در این بخش نیز رشد ۶۱درصدی فروش ثبت شده است.

طهرانی مقدم گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده توسط اعضای عضو ستاد خدمات سفر، از زمان شروع رسمی ستاد تا امروز با کاهش ۴۱درصدی میزان تصادفات روبه‌رو بوده‌ایم.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گرامیداشت ثبت ملی سیاه دوزی و مهارت ساخت لعبتک، درمنطقه سیستان
  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • ورود مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان ۷۸ درصد رشد داشت
  • رشد ۷۸ درصدی ورود مسافران نوروزی به سیستان بلوچستان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین  نیازمندان روستای سلطان آباد بخش رخ
  • در خانه‌های خلاق و نوآوری چه می‌گذرد؟