Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه از هیچ لیست و گروهی حمایت نمی‌کند، گفت: البته طی روزهای گذشته گروه های زیادی به ایشان مراجعه کردند و ایشان اعلام کردند در امر تایید صلاحیت و لیست های گروه ها هیچ دخالتی نمی‌کنند.

مازندمجلس: سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه از هیچ لیست و گروهی حمایت نمی‌کند، گفت: البته طی روزهای گذشته گروه های زیادی به ایشان مراجعه کردند و ایشان اعلام کردند در امر تایید صلاحیت و لیست های گروه ها هیچ دخالتی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود درباره حمایت رییس قوه قضائیه در انتخابات از یک لیست گفت: این شایعه را ما هم ملاحظه کردیم و با صراحت اعلام می‌کنم ایشان از هیچ فرد، لیست یا جریانی در روند انتخابات حمایت نمی‌کند. البته همه جریانات سیاسی در این مدت ملاقات‌هایی با ایشان داشتند و ایشان در برابر همه تقاضاها اعلام کردند که در امر انتخابات به لحاظ جایگاه قوه قضاییه مداخله نخواهند کرد.


منبع : انتخاب

برچسب ها : #سخنگوی-دستگاه-قضا #انتخابات #مازندمجلس

لینک کوتاه مطلب :

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: سخنگوی دستگاه قضا انتخابات مازندمجلس سخنگوی دستگاه قضا هیچ لیست اعلام کردند قوه قضاییه گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!