Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش‌خبرنگار ایلنا از یزد، 322 طرح تعاونی همزمان در سراسر کشور با حضور جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداران و مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد که سهم استان یزد 41 طرح بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در حاشیه این مراسم به ایلنا گفت: سهم استان یزد از 322 طرحی که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت 41 طرح تعاونی است که بیشترین طرح در بین استان های کشور مربوط به این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین ریاحی با بیان اینکه این طرحها با سرمایه گذاری 1560 میلیارد ریالی در بخش تعاون استان با حضور استاندار افتتاح شد خاطرنشان ساخت: از این تعداد تعاونی 63 درصد (26 تعاونی) شهری و 37 درصد (15 تعاونی) سهم روستاهای استان است.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این شرکت تعاونی ها برای 674 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است عنوان کرد: تعاونی های مذکور در زمینه های تولیدی، توزیعی و خدماتی با 4790 نفر سهامدار عضو و غیرعضو شروع به فعالیت کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد ادامه داد: بیشترین تعاونی ها تشکیل شده در گرایش خدماتی به خصوص خدمات انفورماتیک و فناوری اطلاعات، خدمات رفاهی و گردشگری، تامین نیروی انسانی، طراحی نرم افزارهای سرگرمی، زیبایی و آرایشگری و ... هستند.

وی با اشاره به اینکه استان یزد رتبه دوم در زمینه تشکیل تعاونی در گرایش کشاورزی با سیستم مدرنیزه آبیاری را دارد افزود: تعاونی های کشاورزی در زمینه های پرورش و تکثیر شترمرغ، پرورش اسب، دامپروری، پرورش ماهی قزل آلا و تولید سیفی جات گلخانه ای و ... فعالیت می کنند.

به گزارش ایلنا، «شرکت تعاونی فرآورده های میوه ای و آب میوه پیشگامان کویر یزد» که یکی از این طرح ها است با ایجاد اشتغال مستقیم برای 150 نفر و اشتغال غیر مستقیم400 نفر، سالانه 15 هزار تن ظرفیت تولید دارد و از مزایای این شرکت ایجاد ارزش افزوده بالا در زمینه کنسانتره میوه است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یزد اشتغالزایی طرح تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید