Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:24:07 GMT

۱۷ تعاونی در ایلام همزمان با سراسر کشور افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۵۰۴

۱۷ تعاونی در ایلام همزمان با سراسر کشور افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه شنبه ۱۷ تعاونی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در ایلام نیز با حضور استاندار، معاون استاندار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران اجرایی افتتاح شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در آیین اظهار کرد: این تعداد تعاونی با سرمایه گذاری ۳۱۴ میلیارد ریال افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکرالله شیرخانی افزود: برای بهره برداری از این تعداد تعاونی با تعداد اعضای ۳۱۶ نفر و اشتغال ۳۲۶ نفر در استان مبلغ ۷۴ میلیارد ریال تسهیلات هزینه شده است.

به گفته وی، تعاونی خدمات فرهنگی، هنری و آموزشی که در زمینه آموزش و برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری، تعاونی تولید محصولات دست دوز چرمی در زمینه تولید انواع محصولات چرمی، تعاونی فروشگاه محصولات خانگی با عضویت بازنشستگان فرهنگی در زمینه تامین محصولات خانگی به ویژه برای فرهنگیان فعالیت می‌کنند.

شیرخانی یادآور شد: همچنین دو تعاونی خدمات حسابداری در زمینه ارائه خدمات حسابداری از جمله تنظیم دفاتر، تهیه صورت‌های مالی، تنظیم اظهار نامه مالیاتی و تعاونی احیاء و بهره برداری از محصولات جنگل از دیگر تعاونی‌های افتتاح شده است.

کد خبر 4856177

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاونی ایلام مراسم افتتاحیه انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند قاسم سلیمانی کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۹۱ درصدی صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به ارمنستان

بهمن عشقی دبیرکل اتاق بازرگانی تهران در نشئت خبری  گفت:خوشبختانه منافع اقتصادی حاصل از عضویت در اتحادیه اقتصادی اوراسیا برای کشور ارمنستان در مقایسه با سایر کشورهای عضو اتحادیه قابل توجه بوده و سهم تجارت این کشور با اعضا اوراسیا، طی سال‌های گذشته پس از شکل‌گیری این اتحادیه معادل ۷ واحد درصد رشد داشته است.

او افزود: رویکرد کشورمان نسبت به ارمنستان از یک کشور متفاوت است دروازه ورود به اوراسیا و اروپای دریایی، تبدیل ارمنستان به هاب تجاری ایران در قفقاز جنوبی، تقویت چندجانبه‌گرایی با محوریت ایران و ارمنستان و مشارکت جمهوری آذربایجان، گرجستان و ترکیه، تقویت اقتصاد مرزنشینی و حمایت از سهولت دسترسی ارمنستان به بنادر و مرزهای ساحلی ایران از جمله دریای خزر از جمله این پیشنهادات است.

عشقی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۹۱ درصد از صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به ارمنستان صورت گرفت. همچنین پروژه‌های دیگری نیز در زمینه برق، نفت، گاز و پتروشیمی و آب و فاضلاب در این کشور به اجرایی   شده است.

او بیان کرد: اما با وجود این موارد، دسترسی به بازار مصرف حدود ۹ میلیارد دلاری ارمنستان، محصور بودن در خشکی و نیاز به توسعه روابط با کشورهای منطقه، سهم نسبتاً بالای ایران در واردات ارمنستان، زمینه‌های صادرات مجدد محصولات ایران به طرف‌های ثالث اوراسیا و اروپا و بهره‌برداری از مناطق آزاد تجاری برای تولید و سرمایه‌گذاری مشترک می‌تواند اهمیت توسعه مراودات با این کشور را نشان دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه فروش سوالات کنکور
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • رشد ۹۱ درصدی صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به ارمنستان