Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@20:38:25 GMT

◄ ​شماره سوم نشریه «ره‌آورد صندوق» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۶۱۶

◄ ​شماره سوم نشریه «ره‌آورد صندوق» منتشر شد

تین نیوز

​شماره سوم نشریه «ره‌آورد صندوق» منتشر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، شماره سوم نشریه داخلی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با نام«ره آورد صندوق» منتشر شد.

در این شماره گزارشی درباره کسب رتبه اول موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن از نظر بهره‌وری کل عوامل در گروه حمل و نقل و خدمات وابسته در بیست و دومین همایش شرکت های برتر و گفت و گوهایی با مدیران عامل دو شرکت خدمات بیمه‌ای همراه‌اندیشان فرتاک و گسترش صنایع ریلی ایران درج و منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاهده و دریافت نشریه با ضربه زدن بر روی لینک زیر میسر خواهد بود. 

دانلود

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن شماره سوم نشریه منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تاکنون چندین موسسه اعتباری خصوصی و نیمه دولتی  با بانکهای بزرگتر دولتی ادغام شده اند و قرار شده بود که کارکنان این موسسات از حقوق و مزایای کارکنان بانک مادر برخوردار باشند که متاسفانه این وعده عملی نشده است.شهروند خبرنگاری در پیامی این مطلب را بیان کرده اند در زیر این پیام را می خوانید:

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

با عرض سلام و درود خدمت شما ادمین کانال خبری،انقلابی و رهرو خط رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، و ضمن تبریک پیروزی شکوهمند سربازان و جان برکفان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عزیزمان خدمت مقام معظم رهبری، شما و تمامی همکارانتان خواستم در پی سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با اجرای دقیق قانون و رعایت عدالت و رفع موانع معیشت امت اسلامی، چند نکته را با شما بزرگواران در میان بگذارم تا شاید با لطف خداوند و در زیر سایه رهبر عزیزمان و کمک و اطلاع رسانی شما بزرگواران از یک ظلم و بی‌عدالتی جلوگیری شود. انشاءالله ?
همانطور که مستحضر هستید چند ماه قبل موسسه اعتباری نور با بانک ملی ادغام شده‌اند و از همان ابتدای کار تمامی مقامات و مسئولان مربوطه چه در رسانه ملی و چه در سایر خبرگزاری ها مدعی استخدام تمامی پرسنل موسسه اعتباری نور در بانک ملی(بصورت رسمی) بوده اند و در ابتدا برای تمامی پرسنل اعم از مدیران، بانکداران و تحصیلداران کدهایی پنج رقمی با نام کد استخدامی بانک را اعلام و کتباً ابلاغ کرده‌اند اما اکنون پس از گذشت حدوداً سه ماه از ابلاغ احکام، به یکباره اعلام کرده‌اند تحصیلداران و بعضاً بانکداران را به عنوان نیروی شرکتی در اختیار شرکت خدمات تدارک قرار داده اند و حکم استخدامی های پنج رقمی را لغو کرده اند و کد پرسنلی شرکت خدمات را معرفی کرده‌اند. این درحالی است که طبق قانون جدید از ابتدای سال امسال هیچ مجموعه و ارگان دولتی حق ثبت قرارداد جدید با شرکتهای واسطه زیرمجموعه را ندارد و قرار داد باید بصورت مستقیم بین دو طرف باشد بدون هیچ واسطه گری. این موضوع درحالی اتفاق افتاده است که تمامی پرسنل موسسه اعتباری نور قراردادی دقیقاً یکسان داشته اند (قبل از ادغام) اما در حال حاضر مسئولان بانک ملی در سکوت کامل درحال دور زدن قانون و بی‌عدالتی درحق پرسنل موسسه اعتباری نور هستند و تمامی پرسنل و خانواده هایشان را دچار بحران فکری و عصبی کرده اند. لذا از طرف تمامی پرسنل موسسه اعتباری نور از شما بزرگواران درخواست میشود به این موضوع ورود کرده و از بروز چنین بی عدالتی جلو گیری نمایید.
باتشکر از زحمات شما
ازطرف پرسنل موسسه اعتباری نور

((ثم اعرف لکل امرء منهم ما ابلى و لا تضمن بلإ امرء الى غیره و لاتقصرن به دون غایه بلأه و لا یدعونک شرف امرء الى ان تعظم من بلأه ما کان صغیرا و لا ضعه امرء الى ان تستصغر من بلأه ما کان عظیما))
اندازه رنج هر یک از کارگزاران را در نظر داشته باش و رنج یکى را به حساب دیگرى مگذار و در پاداش او به اندازه تلاشى که کرده و رنجى که دیده, کوتاهى مکن. مبادا بزرگى کسى موجب شود که رنج اندک او بزرگ جلوه کند و فرودى رتبه کسى سبب شود که کوشش سترگ او خوار و کم جلوه به حساب آید.
امام علی علیه السلام

 

دیگر خبرها

  • طنین انداز شدن نوای دف در روستای پالنگان
  • شعار «مرگ بر اسراییل» پس از نماز جمعه پاوه طنین انداز شد
  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست
  • اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟