Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:23:07 GMT

نقش فروشگاه‌های اینترنتی در تجارت الکترونیک

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۶۸۴

نقش فروشگاه‌های اینترنتی در تجارت الکترونیک

در چند سال اخیر با توجه به توسعه فناوری و به دنبال آن اینترنت، کسب و کارهای اینترنتی و یا فعالیت‌های تجاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شدند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چند سال اخیر با توجه به توسعه فناوری و به دنبال آن اینترنت، کسب و کارهای اینترنتی و یا فعالیت‌های تجاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری‌که امروزه برای خرید مایحتاج زندگی دیگر نیاز به گشت و گذار در میان بازارها و فروشگاه‌ها نیست و تنها با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت می‌توانید کالا و محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. واسط کالا از جمله فروشگاه‌های اینترنتی است که هدف از اجرای آن خرید و فروش کالاهای دست دومی است که به طور معمول اغلب افراد جویای آن هستند مانند وسایل نقلیه، وسایل الکترونیکی، وسایل خانگی و غیره که به دلیل تنوع محصولات، دسته بندی کالاها و طراحی ساده در انتخاب، می‌توانید به راحتی از آن بهره‌مند شوید. فروش محصولات از سوی فروشندگان، ثبت آگهی، استخدامی و یا حتی فروش حیوانات خانگی از دیگر ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است

 

تجارت الکترونیک چیست؟

تجارت الکترونیک یعنی کسب و کار در بازار اقتصادی آنلاین که با توجه به افزایش طیف بازدیدکنندگان، خریداران و فروشندگان این امکان را برای همگان مهیا می‌سازد تا در یک بستر امن و مطمئن به فعالیت‌های بازاریابی و کسب و کار آنلاین بپردازند. بدین ترتیب کاربران اینترنتی می‌توانند در هر فرصتی نه تنها اجناس مورد نیاز خود را به راحتی خرید و فروش کنند، بلکه این تبادل سبب حفظ زمان، و انرژی شده، دسترسی به انواع اجناس و کالاها را برای متقاضیان آسان نموده و اطلاعات کافی قبل از خرید را در اختیار آنان می گذارد تا با یک مقایسه آسان میان انواع کالاهای همسان مبادلات اقتصادی خود را انجام دهند. علاوه بر آن تجارت الکترونیک به همینجا ختم نمی شود و کارفرمایان می‌توانند آگهی های استخدامی را در اپلیکشن‌های کاربردی نظیر اپلیکیشن واسط کالا به راحتی ثبت نمایند و در مقابل افراد جویای کار می‌توانند با مراجعه به آن شغل مورد نظر خود را بیابند

نقش واسط کالا در تجارت الکترونیک

امروزه واسط کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی هوشمند و معتبر، فعالیت‌های بازاریابی، خرید، فروش، استخدامی و سایر خدمات را به متقاضیان عرضه می‌کند و سهم بسیاری از نظر عرضه محصولات و مبادلات کالاهایدست دوم را در تجارت الکترونیک به خود اختصاص داده است. در واقع هدف واسط کالا در تجارت الکترونیک را می‌توان در پیشبرد فرایند اقتصادی میان خریداران و فروشندگان، ایجاد یکپارچگی میان فعالیت‌های پویای الکترونیکی با سایر کارکردهای اقتصادی، بازاریابی هدفمند با رویکرد مدیریتی، سهولت در مبادلات کالا و نظایر اینها دانست.با نصب آسان اپلیکیشن واسط کالا در تلفن‌های همراه، نه تنها همیشه به یک فروشگاه اینترنتی کامل دسترسی خواهید داشت، بلکه مجموعه‌ای از کالاها، محصولات و خدمات متنوع و جدید در اختیارتان قرار خواهد گرفت. خرید و فروش انواع وسایل الکترونیکی، وسایل خانگی، وسایل نقلیه، حیوانات خانگی، وسایل شخصی و حتی خرید و فروش ملک از جمله امکانات اپلیکیشن واسط کالا است که تنها با یک کلیک بر گزینه مورد نظر می‌توانید از جزئیات هر یک از آگهی‌ها مطلع شوید

واسط کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی چه خدماتی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد؟

واسط کالا مجموعه‌ای از محصولات، کالاها وخدمات را در اپلیکیشن خود برای عموم به نمایش می‌گذارد که با نصب آن در گوشی‌های موبایل می‌توانید در هر زمان از روز به جستجوی محصولات مورد نظر خود بپردازید و یا آگهی فروش کالای خود را ثبت کنید. ثبت آگهی در اپلیکیشن واسط کالا، فرصت مناسبی را در اختیار کسانی که در صدد شرکت در بازار کسب و کار اینترنتی هستند، به وجود می‌آورد. فروشندگان به راحتی و تنها با یک ثبت نام ساده بدون هیچگونه هزینه‌ای می‌توانند از اینگونه امکانات اپلیکیشن واسط کالا استفاده بهینه کنند. از سوی دیگر اگر چنانچه جویای کار هستید و هنوز شغل مورد نظر خود را پیدا نکردید با نصب اپلیکیشن واسط کالا و کلیک بر گزینه استخدام می‌توانید طیف گسترده‌ای از مشاغل گوناگون را ببینید و به سادگی تماس برقرار کرده و آماده به کار شوید. از دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به خرید و فروش ملک اشاره کرد. همانطور که می‌دانید با مراجعه به املاکی‌های گوناگون برای خرید ملک، نه تنها متحمل صرف زمان اضافه می‌شوید، بلکه با یک سری اطلاعات گسیخته مواجه می‌شوید که فقط شما را دچار سردرگمی می‌کند. اپلیکیشن واسط کالا این امکان را برای خریداران ملک فراهم کرده که بتوانند ملک مورد نظر خود را در دقایقی کوتاه پیدا کرده و از موقعیت، شرایط و امکانات ملک به راحتی اطلاعات مورد نیازشان را کسب کنند. همچنین افرادی که در صدد فروش ملک خود هستند می‌توانند در ظرف چند دقیقه با ثبت نام در اپلیکیشن تصویر ملک خود را به نمایش درآورده و با قید شرایط و امکانات آن مشتریان خود را آگاه کنند. خرید و فروش وسایل نقلیه از دیگر موارد حائز اهمیت در زندگی روزمره است که با توجه به مشخصات هر یک از وسایل نقلیه می‌توان اتومبیل خود را تهیه و خریداری نمود. از دیگر خدماتی که واسط کالا در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد، خرید و فروش وسایل الکترونیکی، وسایل خانگی و وسایل شخصی است. همچنین علاقمندانی که مشتاق به نگهداری حیوانات خانگی هستند و یا تمایل به فروش پرنده و یا حیوانات خود دارند، انتخاب و نصب اپلیکیشن واسط کالا گزینه مناسبی برای متقاضیانی است که تمایل به خرید و فروش در یک بستر امن اینترنتی در شهر رفسنجان دارند

 

قابلیت‌های واسط کالا عبارتند از؛

یک) امکان ثبت آگهی فروش

دو) دسترسی آسان به کالاها، خدمات و محصولات مورد نظر

سه) طراحی ساده اپلیکیشن برای مراجعه آسان به انواع محصولات

چهار) دسته بندی کالاهای متنوع

پنج) درج مشخصات و اطلاعات مفید در ارتباط با هر یک از کالاها و محصولات

شش) عرضه خدمات کاریابی برای کارجویان با کلیک بر گزینه استخدامی

هفت) تبادلات آسان تجاری کاملا به صورت در یک بستر امن و مطمئن اقتصادی

هشت) قابلیت ارتباط میان خریداران با فروشندگان از طریق سامانه پیامکی در اپلیکیشن

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یک فروشگاه اینترنتی تجارت الکترونیک وسایل الکترونیکی مورد نظر خود حیوانات خانگی کلیک بر گزینه واسط کالا واسط کالا وسایل نقلیه وسایل خانگی خرید و فروش تنها با یک برای خرید کسب و کار فروش ملک ثبت آگهی نه تنها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متر خانه در این منطقه ۲ میلیارد است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،وقتی صحبت از نرخ مسکن می‌شود، حتی در پایین‌ترین منطقه تهران نیز نرخ بر پایه میلیارد است. هر روز هم خبرهایی در فضای مجازی دست به‌دست می‌شود که خرید خانه آرزویی دست نیافتنی شده و حتی به قول آن خواننده معروف که می‌گفت « به فکر یک سقفم» دیگر در فکرمان هم خرید خانه جایی ندارد.

به روایت سرانه نوشت:حال در همین آشفته حالی و آرزوهایی که امیدی به رسیدنشان نیست، افرادی به راحتی خانه‌هایی آنچنانی می‌خرند که این نیز برای بسیاری از اقشار جامعه آرزو است.

با گذری به سایت‌های فروش اینترنتی با آگهی‌های مختلف خرید خانه روبه‌رو خواهیم شد.

در یکی از آگهی‌های فروش آپارتمان، آپارتمانی ۱۳۰ متری، ۲ خوابه با سال ساخت ۱۳۸۴ متری یک میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان در ولنجک به فروش می‌رسد و ارزش این آپارتمان ۲۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

در آگهی دیگر آپارتمانی ۱۳۵ متری و نوساز در ولنجک متری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و و ارزش این آپارتمان ۳۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

در ادامه به آگهی‌های خرید خانه در مناطق پایین تهران سر زدیم که همین هم برای بیشتر مردم آرزو شده است.

خانه‌ای ۵۲ متری در سلسبیل با سال ساخت ۱۳۹۵ با نرخ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در آگهی دیگر، آپارتمانی ۶۵ متری در استاد معین با سال ساخت ۱۳۹۸ با نرخ ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

با گشتی در آگهی‌های اینترنتی به این موضوع رسیدیم که متاسفانه با قیمت خرید خانه در مناطق پایین تهران تنها قادر به خرید یک متر خانه در ولنجک هستیم. در واقع آن از ما بهترانی که در برج‌های آنچنانی سکوت دارند می‌توانند به اندازه متراژ خانه خود در مناطق پایین تهران خانه بخرند.

این در حالی است که بسیاری از مردم آرزوی خرید یک قوطی کبریت ۳۰ متری دارند.

برآیند و تحلیل نظرسنجی از سازنده‌ها و فعالان ساختمانی درباره وضعیت بازار ساخت وساز و مسکن در اسفند ماه در نمره ۵۷.۷۸ شامخ کل ساختمان، منعکس شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد اگرچه نمره شامخ کل از عدد ۵۰ بالاتر است، اما در این گزارش مولفه‌هایی وجود دارد که بالاتر رفتن عدد آن‌ها نشان‌دهنده بهتر شدن شرایط نیست؛ به عنوان مثال بالاتر رفتن عدد مربوط به هزینه ساخت در شاخص قیمت خرید مصالح و مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت وساز به معنای تورم بالاتر و بدتر شدن اوضاع است، اما عدد حاصل از آن بر شامخ کل اثر گذاشته و آن را افزایش می‌دهد؛ بنابراین الزاما بالاتر بودن عدد شامخ کل از ۵۰ به معنای بهتر شدن صددرصدی اوضاع نسبت به ماه قبل نیست؛ بنابراین بررسی آیتم به آیتم شاخص‌های مورد پرسش در نظر سنجی از مدیران شرکت‌های ساختمانی از اهمیت بیشتری نسبت به استناد به عدد شامخ کل برخوردار است.

گزارش اسفندماه و جدول نمرات شاخص‌های مورد بررسی در گزارش اسفند ماه شامخ بخش ساختمان نشان می‌دهد، شاخص بیان کننده «اوضاع قیمت تمام شده ساخت مسکن»، در بدترین وضعیت از تیرماه ۱۴۰۲ به بعد، قرار گرفته است. عدد مربوط به این شاخص ۶۲ گزارش شده است که اگر زیر ۵۰ برود، یعنی تورم ساخت پایین آمده است و هر چه بالاتر برود نشان دهنده افزایش سرعت رشد قیمت تمام شده ساخت مسکن است. بررسی‌ها نشان می‌دهد علت این موضوع می‌تواند شکل گیری شرایط تورمی در بازار نهاده‌های ساختمانی در زمستان به‌خاطر «انتظارات تورمی» متاثر از اوضاع دلار در پایان سال گذشته باشد.

شاخص بیان کننده «وضعیت فروش واحدهای ساخته شده از سوی سازنده‌ها» در اسفندماه، اما در بهترین وضعیت از ابتدای ۱۴۰۲ به بعد قرار گرفت (عدد ۵۷) که البته، چون تا ۱۰۰ فاصله دارد، این رشد شاخص به معنای بهبود کامل اوضاع نیست؛ پایان سال گذشته معاملات مسکن یک رشد خفیف را به‌خاطر «تقاضای سرمایه‌ای ناشی از تحریک با انتظارات تورمی» پیدا کرد.

از سوی دیگر، شاخص بیان کننده وضعیت «قیمت مصالح ساختمانی» شرایط حادتر را در اسفند پیدا کرد و روی عدد ۶۹ قرار گرفت؛ این موضوع نیز به خاطر بروز تورم در بازار مصالح بود. بررسی‌ها نشان می‌دهد، شاخص «انتظارات سازنده‌ها نسبت به سال ۱۴۰۳» در اسفند سال گذشته، پایین‌ترین عدد در طول انتشار گزارش‌های شامخ را ثبت کرد و روی عدد ۲۱ قرار گرفت.

این عدد رکورد کمترین امتیازی است که سازنده‌ها به چشم انداز خود از آینده کوتاه‌مدت ساخت وساز داده اند. حتی در اسفندماه‌های سال‌های قبل نیز اگر چه عدد مربوط به انتظار سازنده‌ها از فعالیت‌های ساختمانی در فروردین ماه به علت تعطیل یا نیمه تعطیل بودن فعالیت‌های ساختمانی در این ماه (به دلیل تعطیلات سال نو و …) پایین‌تر از عدد انتظارات آن‌ها در ماه‌های دیگر بود اما، عدد ۲۱ کمترین نمره‌ای است که از ابتدای انتشار گزارش‌های شامخ (مهرماه ۱۳۹۸) به این شاخص اختصاص یافته است.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896287

دیگر خبرها

  • کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد
  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • یک متر خانه در این منطقه ۲ میلیارد است!
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان