Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:14:54 GMT

تغییر تاریخ اعزام مشمولان سربازی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۶۸۷

تغییر تاریخ اعزام مشمولان سربازی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمدرضا دهقانیان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه تاریخ اعزام به خدمت مشمولان سربازی با مدرک کارشناسی به بالا با انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان شده است، اظهار کرد: اعزام به خدمت یکم اسفند ۹۸ به روز یکشنبه چهارم اسفندماه تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: مشمولان سربازی باید فقط در روز یکشنبه چهارم اسفندماه ۹۸ برای اعزام به خدمت به معاونت وظیفه عمومی استان فارس واقع در خیابان ساحلی شرقی جنب معاینه فنی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نظام وظیفه استان فارس وظیفه عمومی مشمولان سربازی اعزام به خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود

حسین افشار با اشاره به پیشینه تاریخی خلیج فارس گفت : تاریخ گواه بر سکونت قوم پارس حدود ۷۰۰ سال پیش از میلاد در کنار خلیج فارس است .

او افزود: خلیج فارس با تمدن ایرانیان گره خورده و در طول تاریخ با نام‌هایی از جمله خلیج فارس ، بحرفارسی و پرشین گلف در دنیا شناخته شده است .

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز شهدای بزرگواری را تقدیم اسلام و انقلاب کردیم یاد آنها را گرامی می داریم .

آقای افشار گفت : کنگره شعر خلیج فارس برای ششمین بار بصورت سراسری بر روی اسکله صیادی بحرکان بندر هندیجان واقع در خلیج نیلگون فارس ۸ صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سالروز ملی خلیج فارس با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد .

او  از تلاش‌های امام جمعه و فرماندار شهرستان در جهت پیگری امور این کنگره تقدیر و تشکر کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت
  • کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است
  • نهادها به وظیفه خود در حوزه حجاب و عفاف و طرح «نور» عمل کنند
  • ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود