Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین روز از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا امروز به میزبانی تاشکند ازبکستان پیگیری شد که افشین طاهری وزنه بردار کشور در وزن ۹۶ کیلوگرم توانست با مجموع رکورد ۳۴۶ کیلوگرم یک مدال طلای یک‌ضرب و دو نشان نقره دوضرب را کسب کند.

طاهری در حرکات یک‌ضرب و دوضرب بسیار موفق بود و هر ۶ حرکت خود را با موفقیت پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اولین حرکت یک‌ضرب، وزنه ۱۵۰ کیلوگرم را مهار کرد و در دومین حرکت یک‌ضرب، موفق به مهار وزنه ۱۵۶ کیلوگرم شد و نخستین مدال طلای کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورد.

وی در آخرین حرکت نیز وزنه ۱۶۰ کیلوگرم را در سومین حرکت یک‌ضرب به نام خود ثبت کرد.

طاهری در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۱۷۶ کیلوگرم را بالای سر برد و در دومین حرکت نیز وزنه ۱۸۱ کیلوگرمی را مهار کرد و در سومین مرتبه نیز وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی را مهار کرد و با مجموع ۳۴۶ کیلوگرم به کار خود این مسابقه پایان داد.

در رده‌بندی نهایی وزن ۹۶ کیلوگرم، افشین طاهری با مجموع رکورد ۳۴۶ کیلوگرم، پس از آنتروپوف از قزاقستان در جایگاه دوم ایستاد.

الغافر از سوریه نیز در مجموع رکورد ۳۳۳ کیلوگرم سوم شد.

در این وزن آنتروپوف از قزاقستان با رکورد ۳۶۵ کیلوگرم قهرمان شد.

همچنین محمدرضا کاظمی نژاد به عنوان «مدیر فنی تیم‌های ملی پایه» تیم ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تیم های ملی قزاقستان مسابقات قهرمانی آسیا وزن وزنه برداری انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجموع رکورد حرکت یک ضرب نیز وزنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • علی‌ آقامیرزایی مسافر پاریس شد
  • شاگردان رنگرز کار نیمه‌تمام را تمام می‌کنند/در انتظار ۲ سهمیه