Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ماده ممنوعه موجود در پودر‌های وارداتی‌ای که فرهاد مجیدی به آبی پوشان داد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی امیر آبادی پیشکسوت تیم استقلال درباره استفاده از پودر‌های وارداتی جک تری دی که گفته می‌شود فرهاد مجیدی به آبی پوشان داده بود گفت: در آن پودر‌ها ماده ممنوعه بود، اما پس از صحبت با مسئولان ما تبرئه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اصلا ما نمی‌دانستیم ماده موجود در آن پودر‌ها ممنوعه است. من درباره پودر توضیح لازم را دادم. نباید این موضوع را به این اندازه بزرگ کرد. دوپینگی در کار نبود. البته دکتر تیم هم وجود ماده ممنوعه در آن پودر‌ها را تایید کرده بود.

امیر آبادی درباره اینکه آیا بیاتی نیا هم به دلیل استفاده از این نوع پودر‌ها محروم شده بود بیان کرد: محسن بیاتی نیا از آن پودر‌ها استفاده نکرد. او ضربه‌ای به سرش خورده بود که دکتر برای درمان او دارویی تجویز کرد که باعث محرومیش شد. شاید ما پارتی داشتیم که تبرئه شدیم. البته پارتی ما خدا بوده است.
او درباره اینکه اعلام کرده فرهاد مجیدی این پودر‌ها آورده بود گفت: مجیدی وارد این بازی‌ها نمی‌شود و تیم رقیب برای ما حاشیه درست کرد. من درباره مجیدی حرفی نزده بودم و متاسفانه صفحات مجازی آن طور که باید موضوع را اعلام نکردند. پودر‌ها را ما آوردیم. نمی‌دانستیم داخل آن‌ها ماده ممنوعه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر سپندارمذگان دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امیرآبادی استقلال دوپینگ مواد ممنوعه تابناک ورزشی جشنواره موسیقی فجر سپندارمذگان دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آن پودر ها فرهاد مجیدی ماده ممنوعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به استقلال؛ حسینی محروم شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون، رای کمیته انضباطی به شرح زیراست:

در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ 29 فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 600 ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898238

دیگر خبرها

  • سبزیجات سرشار از پروتئین را بشناسید
  • دسر ساده و سریع یخچالی را با این سه ماده غذایی ساده درست کنید
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • ریشه‌کن شدن یبوست با این ماده غذایی | دلایل یبوست را بشناسید
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد
  • شوک به استقلال؛ حسینی محروم شد!
  • از ممیزی‌‌های عجیب صداوسیما؛ «دوستت دارم» نگویید ممنوعه! | فیلم
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • شش ترفند برای پخت یه جوجه کباب اعلاء