Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:03:02 GMT

تأمین گاز خانگی اولویت نخست شرکت گاز خوزستان است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۹۱۴

تأمین گاز خانگی اولویت نخست شرکت گاز خوزستان است

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نکونام پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران درباره نوع خدمات‌رسانی شرکت گاز هنگام کاهش دما در استان اظهار کرد: طبق قراردادهایی که با همه صنایع صورت گرفته است، شرکت گاز متعهد به تأمین گاز فقط در هشت ماه از سال یعنی در فصول غیر سرد است.

وی افزود: ۵۰ سال از تأسیس شرکت گاز استان خوزستان می‌گذرد و در تمام این مدت به محض برودت هوا، بر اساس اولویت‌ها، تأمین گاز با بخش «خانگی» و پس از آن بخش «عمومی» که شامل بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، نانوایی‌ها و هتل‌ها منتهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خوزستان با اشاره به محدودیت‌هایی که در خصوص مصرف گاز اعلام می‌شود، تصریح کرد: اگر محدودیت‌هایی در خصوص مصرف گاز اعلام می‌شود قطعاً با هماهنگی شرکت ملی گاز است.

نکونام گفت: شرکت گاز خوزستان تاکنون طبق تعهدات خود عمل کرده و از دستورات لازم برای تأمین گاز در هیچ زمینه‌ای سرپیچی نشده است.

وی با اشاره به برنامه‌های شرکت گاز خوزستان، بیان کرد: برنامه ما در سال جدید این است که به محض اینکه دو شهر قلعه خواجه و آبژدان از توابع خوزستان که شهرهای جدید هستند به شبکه گاز رسانی متصل و گازدار می‌شوند.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خوزستان در رابطه با میزان مشترکان خانگی، اظهار کرد: به طور کلی یک میلیون و بیست هزار مشترک داریم که از این تعداد ۶۰۰ مشترک آن عمده هستند.

وی افزود: در حوزه «صنایع» حدود ۳۰ صنعت فوق عمده داریم که نیروگاه‌ها و پتروشیمی و صنایع فولاد جز صنایع فوق عمده هستند.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خوزستان در رابطه با فعالیت‌های بهره‌برداری این شرکت، افزود: همه خدمات در راستای نگهداری، تعمیرت، حفظ پایداری گاز، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تأمین گاز و انرژی برای صنایع کوچک و بزرگی است که از گاز به عنوان سوخت و یا خوراک استفاده می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انرژی پتروشیمی شرکت ملی گاز صنعت گاز انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تأمین گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت فاز توسعه شرکت صنایع شیمیایی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: برای این طرح هشت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این واحد ظرفیت تولید ۲۳۲ هزار تن انواع محصولات شیمیایی را دارد، افزود: طرح توسعه برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد کرد و این شرکت به صورت کلی ۸۶۰ نفر را شاغل کرده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه رئیس جمهور از شرکت تولید کاشی با حضور وزیر صمت بازدید کرده است، ابراز داشت: این واحد پس از ۱۴ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت و با اشتغال ۱۰۰ نفره ظرفیت تولید پنج میلیون متر مربع کاشی دیواری را دارد.

احمدی ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت مسائل شرکت قطعات کنترل حرارتی و الکتریکی نیز بررسی شدند، تصریح کرد: این واحد ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون قطعه کنترل حرارتی و الکتریکی با اشتغال ۱۹۰ را دارد.

وی ضمن بیان اینکه دیگر بازدید ضمن از شرکت تولید هواکش برقی با ظرفیت تولید ۹۰۰ هزار موتور برقی تک فاز القایی دیگر برنامه امروز بود، افزود: برای این شرکت یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد و ۱۱۰ نفر را شاغل کرده است.

کد خبر 6081710

دیگر خبرها

  • تأمین کننده ها و توزیع کننده های ورق گالوانیزه در ایران
  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان