Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:42:22 GMT

دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۴۹۸۸

دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در شیراز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ نفر متهم که به دلیل ارتکاب جرایم مختلف تحت تعقیب پلیس بودند دستگیر کردند.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در اجرای دستورات قضائی و با هدف دستگیری مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب، شناسایی این افراد در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، شجاعی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای فنی و پلیسی، در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند ۵۱ نفر متهم را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه همه آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: در پیشینه این افراد جرایمی همچون سرقت، قتل غیر عمد، حمل مواد مخدر، توهین و تمرد نسبت به ماموران، جعل و کلاهبرداری و ایجاد ضرب و جرح دیده می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی متهم فراری نیروی انتظامی شيراز انتظامی شهرستان شیراز تحت تعقیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند