Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از ممنوعیت نصب اعلامیه، عکس، پوستر و هر گونه آگهی تبلیغات انتخاباتی بر روی علائم راهنمایی و رانندگی و وسایل نقلیه، خبر داد و گفت: نصب این علائم منجر به خدشه‌دار کردن دید راننده می‌شود و این خلاف قانون است. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به ممنوعیت‌های تبلیغات انتخاباتی، اظهار داشت: نباید هیچ گونه تبلیغی روی علائم راهنمایی و رانندگی، بدنه و شیشه‌های خودروها  نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نامزدهای انتخاباتی درخواست شده تا نسبت به توجیه ستادهای انتخاباتی خود مبنی بر عدم نصب پوستر، اعلامیه و عکس روی علائم راهنمایی و رانندگی اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان موضوعی که در ایام انتخابات در شهر دیده می‌شود، گفت: تابلوها و علائم راهنمایی، رانندگی و ترافیکی چشم راننده هستند و نصب هر گونه تبلیغات بر روی آنها باعث خدشه‌دار‌ شدن چشم و دید راننده می‌شود.

وی تصریح کرد:  تابلوهای هدایت مسیر، جان‌پناه و تابلوهای مهم در پیچ‌ها و تونل‌ها به راننده برای یافتن مسیر کمک می‌کند ولی در طی روزهای گذشته شاهد پوشانده شدن تعدادی از این تابلوها با تصاویر و پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی بودیم که به سرعت پاکسازی شدند.

محمدی ادامه داد: روی بدنه و شیشه‌های خودروها نیز این تبلیغات چسبانده شده و این موضوع هم از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در این راستا به همکاران توصیه شده تا در صورت رویت تخلف با آنها برخورد کنند.

وی با اشاره به وظایف شهرداری و راهداری در این زمینه، اظهار داشت: در قانون آمده که شهرداری در شهر و راهداری در جاده موظف هستند که نسبت به پاکسازی تبلیغات بر روی جاهای غیر قانونی اقدام کنند.

اصفهان| «چهارباغ انتخاباتی»؛ دانشجویان بسیجی پرچم‌دار شور انتخابات شدندگزارش تسنیم از مناظره کاندیداهای مجلس در اصفهان؛ نوبت ورود جوانان به مجلس استاصفهان| ویژگی‌های مجلس انقلابی؛ به وابستگان کانون‌های قدرت و ثروت رأی ندهیم

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: به نامزدهای انتخاباتی گوش زد شده تا اخلاق را در تبلیغات زیر سوال نبرند و قانون‌شکنی نکنند.

وی افزود: افرادی که اقدام به نصب هر نوع علائم یا الصاق هر نوع نوشته، آگهی و تصاویر به بدنه خارجی وسایل نقلیه بکنند طبق مقررات، مرتکبان مبلغ 300 هزار ریال اعمال قانون خواهند شد.

محمدی تصریح کرد: استفاده از بلندگوی منصوب بر روی وسایل نقلیه جهت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و تولید صدای ناهنجار و نامتعارف و بوق‌زدن‌های مکرر و غیر ضروری به منزله ایجاد آلودگی صوتی است و لذا ضمن صدور قبض جریمه 400 هزار ریالی برای متخلفان در صورتی که رفتار چنین افرادی دارای عنوان مجرمانه دیگری نیز باشد وسایل نقلیه آنان توقیف و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/166/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روی علائم راهنمایی و رانندگی نامزدهای انتخاباتی استان اصفهان بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سامانه «نظارت مردمی بر تبلیغات»، شهروندان می‌توانند با مراجعه به شناسه اینترنتی #نظارت_بر_تبلیغات در پیام رسانه‌های داخلی، به ارسال شکایات، انتقاد و پیشنهاد متعهدانه خود در حوزه تبلیغات اقدام کنند.
به گفته عباس محمدیان، سامانه نظارت مردمی بر فضای تبلیغات کشور با امکان گزارش تخلفات در بستر‌های مختلف مجازی و حقیقی برای کاربران در دسترس عموم قرار گرفته است.
وی؛ افزایش دقت و سرعت نظارت، کاهش هزینه‌ها، افزایش اعتماد عمومی به نظام تبلیغاتی کشور، ارتقای سلامت تبلیغات، ایجاد زمینه رقابت سالم در فضای تبلیغاتی را از جمله فواید مردمی‌سازی نظارت‌ها در حوزه تبلیغات دانست..
به گفته مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شاخص‌ها و معیار‌های تشخیص تخلفات بر اساس قوانین و مقررات موجود در حوزه تبلیغات، قانون نظام صنفی، قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و آئین‌نامه اجرایی آن تدوین شده است.

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی