Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیم فوتبال استقلال ایران در حالی شب گذشته ( دوشنبه) مقابل تیم الاهلی عربستان دو بر یک شکست خورد که داور کره‌ای گل ارسلان مطهری را به اشتباه مردود اعلام کرد، چراکه کمک او اعتقاد داشت محمد دانشگر در صحنه گل در منطقه آفساید بوده است.

اخبار ورزشی- محمد دانشگر در گفت‌وگوی کوتاهی که با ما داشت، در این خصوص گفت: اصلا توپ به من برخورد نکرد و خودم هم در مسیر ضربه مطهری نبودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه داور باعث باخت ما شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال ادامه داد: اگر اشتباه داوری نبود، می‌توانستیم حداقل مساوی کنیم، اما می‌خواهیم این شکست را جبران کنیم و همه به فکر نتیجه گرفتن در بازی‌های بعدی هستیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محمد دانشگر استقلال استقلال فوتبال الاهلی عربستان محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار

به گزارش ورزش سه، زوج دفاعی تیم سپاهان در دربی اصفهان عملکرد مطلوبی داشت و نگرانی‌هایی که بابت مصدومیت محمد دانشگر وجود داشت را تا حدود زیادی برطرف کرد تا کادرفنی سپاهان در مسابقات آینده به این دو بازیکن اعتماد کند.

سیاوش یزدانی و هادی محمدی در بازی با ذوب آهن در قلب خط دفاعی این تیم قرار گرفتند و فرصت خلق موقعیت به بازیکنان ذوب آهن ندادند و با یارگیری خوب و دفع توپ‌های اول فضای امنی را درون محوطه سپاهان ایجاد کردند.

ارسال‌های بازیکنان ذوب آهن هم با خروج های مناسب میرزازاد و پاکسازی محوطه جریمه توسط مدافعان سپاهان به خوبی انجام شد تا پلن B ذوبی ها هم راه به جایی نبرد و دروازه سپاهان از هر خطری دور بماند.

جدای نیلسون در نیم فصل اول، پیوستن محمد قربانی به لیگ روسیه و مصدومیت محمد دانشگر باعث شد تا این تیم علاوه بر اینکه ضعف دفاعی داشت با کمبود مهره در این پست هم رو به رو شود اما در بازی با ذوب آهن عملکرد خوب دو بازیکن با تجربه باعث شد تا سپاهانی ها امیدوار شوند و روی زوج خط دفاعی خود حساب ویژه ای باز کنند.

سپاهان در این هفته مقابل ملوان قرار خواهد گرفت و پس از برگزاری این دیدار سخت و دشوار آماده مصاف حساس و سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس می‌شود و دیدار با ملوان آزمونی جدی برای خط دفاعی سپاهان پیش از دیدار فینال‌گونه هفته بیست و پنجم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟