Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ۲۹ بهمن ماه سالروز تولد شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای ترور هسته‌ای است که به همین مناسبت همسر این شهید پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و خوابی را که اخیرا از همسر شهیدش دیده است را تعریف کرد.

شهره پیرانی ضمن انتشار عکسی از شهید رضایی‌نژاد، در توضیحات این پست نوشت:

هفته پیش خواب دیدم آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسته بود برای من از راهی دور آمده بود خودش می‌گفت سرکار بوده، کاری سخت. گفت باید بروم خانه بیا با هم برویم، قهر هم نباش. گفتم داریوش قهر نیستم، ولی حس می‌کنم خیلی از هم دور بوده‌ایم!
تمام رویا‌هایی که از داریوش می‌بینم در هر موقعیتی که باشد در هر جایی که ببینمش یک مضمون واحد دارد از سفری دور و دراز آمده و من خوشحالم که این فراق بالاخره تمام شده خوشحالم که آمده و همیشه به او می‌گویم در نبودت خیلی سخت گذشت... خیلی ...
نمی‌دانم کی، ولی مطمئنم این رویا‌ها به واقعیت می‌پیوندند. حرف‌ها دارم برای آن روز ...
امروز به دنیا آمده
۲۹ بهمن ماه ۱۳۵۵. آخرین کوهنوردی مان را به یاد می‌آورم. از قافله جا مانده بودیم. یک دفعه جاده مال رویی را نشانم داد. گفت میدانی آن جاده به کجا می‌رسد؟ گفتم کجا؟ گفت "قدح " جایی که من به دنیا آمده ام. گفتم آخر هم من را نبردی ببینم چطور جایی است. گفت جاده اش را نمیتوانیم با ماشین‌های معمول برویم صعب العبور است، ولی بلاخره میبرمت! از جاده عکس گرفتم
جاده‌ای رویایی در میان درختان بلوط تنک زاگرس. دوربین را گرفتم سمت داریوش گفتم باید از خودت هم عکس بگیرم. دستش را گذاشت لبه کلاه آفتابگیر ش، ولی باز هم نخندید، من دکمه ثبت عکس را زدم ...
نمیدانم کی، ولی من و آرمیتا بالاخره جاده قدح را میرویم!
امروز ۴۳ ساله شد.
ولی هنوز در خواب هایم ۳۵ ساله است. مثل روزی که رفت!
تولدت مبارک داریوشم‌ای "یار"‌ای "رفیق"
به امید دیدار

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای ترور شهدای هسته ای فضای مجازی رضایی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس ارشد امام(ره) درگذشت

خانم معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بانو حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی بود که علی‌رغم رنج‌های بسیاری که در دوره‌های مختلف زندگی؛ غربت در روزگار تبعید حضرت امام (ره)، شهادت همسر و چشیدن مصائب این فقدان نقش مادری و ستون خانه بودن را به جا آورد و تا جان در بدن داشت بر عشق خود نسبت به «مصطفی» و «امامِ مصطفی» استوار ماند.

کد خبر 747828

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس ارشد امام(ره) درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • زیارتگاه دوست‌داشتنیِ شهر
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»