Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@20:54:48 GMT

زیرگذر گیشا ۱۰ اسفند بهره‌برداری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۵۲۰۷

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: زیرگذر گیشا تا ۱۰ اسفند ماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.   اخبار اجتماعی - معاون فنی و عمرانی شهردار تهران تصریح کرد: چون می‌خواهیم در روز‌های پایانی سال و ترافیک شب عید مردم با دشواری مواجه نشوند، کار را به سرعت پیش می‌بریم.

صبوری دیلمی افزود: همزمان با بهره‌برداری از زیرگذر گیشا برخی خرده کاری‌ها هم در هنگام شب و با بسته شدن این زیرگذر انجام خواهد شد تا افتتاح رسمی در زمان دیگری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ی با بیان اینکه پیش بینی اولیه از هزینه تکمیل زیرگذر استاد معین ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: با دقت و صرفه جویی همکاران ما پروژه ۶۰ میلیارد تومان ارزان‌تر تمام شد. معاون فنی و عمرانی شهردار تهران خاطر نشان کرد: بعد از زیرگذر استاد معین، عملیات ساخت پروژه گردشگری و تفریحی رازی در شهر ری را با ۳۲ هزار متر بنا آغاز خواهیم کرد که کاربری آن در اختیار معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری تهران است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهردار زیرگذر گیشا ترافیک شهردار تهران شهرداری تهران گردشگری معاون فنی و عمرانی شهردار تهران بهره برداری زیرگذر گیشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن

دادستان مرکز استان به همراه شهردار شهرکرد، معاون زیربنایی و حمل و نقل، معاون معماری و شهرسازی، مدیر فنی و نظارت بر طرح‌ها و جمعی از مدیران مجموعه مدیریت شهری از عملیات اجرایی ساخت و ساز کمربندی ۱۵ خرداد بازدید کرد.

نصرالدین صالحی گفت: تکمیل این طرح به دلیل برخی مشکلات، مدت زمان زیادی به تعویق افتاده بود که در دستور کار دادستانی قرار گرفت و با تلاش شهردار، مسئولین مربوطه و همراهی مالکین مشکلات حقوقی آن حل شد.

بیشتر بخوانید

قرارگیری طرح کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در اولویت مدیریت شهری

وی با بیان اینکه به زودی شاهد اتمام طرح و افتتاح آن در ماه‌های آینده خواهیم بود، افزود: تکمیل این مسیر می‌تواند به حل بخشی از معضلات ترافیکی شهر کمک شایانی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳