Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان بهبود روند پرداخت تسهیلات رونق تولید را از سوی بانک‌های عامل استان سمنان خواستار شد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در دویست و شانزدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: در استان سمنان اقدامات بسیار خوبی برای کمک و تقویت بخش تولید و صنعت و رفع موانع این بخش انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: لازم است همکاری بانک‌های عامل استان سمنان در پرداخت تسهیلات به متقاضیان ارتقا یابد.

استاندار سمنان بهبود روند پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل استان سمنان را عامل تسریع در رونق تولید و رفع موانع و مشکلات موجود در این بخش عنوان کرد.

بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در جلسه گفت: در استان سمنان در حال حاضر 234 طرح صنعت و معدن، 373 طرح جهاد کشاورزی در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کرده‌اند.

ظرفیت بالای نوار ساحلی گیلان برای ایجاد پروژه‌های ماهی در قفس؛ مشکل تسهیلات متقاضیان برطرف شدپرداخت 829 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادیخرید بنز 600 و ویلاهای لاکچری در اروپا با پول بانکها/لزوم نظارت بر تسهیلات پرداختی

وی بیان کرد: بانک‌های عامل استان سمنان در دو بخش صنعت و معدن و کشاورزی در مجموع به 162 طرح تسهیلاتی به میزان 789 میلیارد و‌300 میلیون تومان پرداخت کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: امروز و با برگزاری این جلسه مشکلات 6 واحد موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد به 61 طرح در حوزه‌های صنعت و معدن و کشاورزی استان سمنان تسهیلاتی به میزان 125 میلیارد و 80 میلیون تومان پرداخت شود.

اسودی خاطرنشان کرد: 309 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

وی میزان تسهیلات پرداخت‌شده به این واحدها را بالغ‌بر 10 هزار و 700 میلیارد ریال در قالب رونق تولید 98 و بند الف تبصره 18 برنامه تولید و اشتغال عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: در سال 98 در قالب تسهیلات رونق تولید، 607 واحد تولیدی استان سمنان به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند.

اسودی اذعان داشت: مشکل بیش از یک هزار و 49 واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی‌شده است.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک های عامل استان سمنان معدن و تجارت استان سمنان سوی بانک های عامل روند پرداخت تسهیلات تسهیلات رونق تولید رئیس سازمان صنعت استاندار سمنان استان سمنان واحد تولیدی صنعت و معدن رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل

یاسر عبداللهی عابد در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، گفت: پارسال ۲۸۵۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴هزار متقاضی و ۶۴۴میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان اردبیل پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با تشریح عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات، افزود: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار مورد تأکید است.

او با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها، گفت: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات، در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

افسانه جهانی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در قانون بودجه تبصره ۱۳ بند ب، خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰میلیون تومان، دوم ۸۰میلیون تومان، سوم ۱۲۰میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟