Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@23:32:57 GMT

کشاورزان روس ناجی اسب‌های گرفتار شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۵۲۷۰

کشاورزان روس ناجی اسب‌های گرفتار شدند

خبرگزاری میزان- ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که چند اسب گرفتار در یخ‌های آب شده در معرض غرق شدن قرار دارند که با تلاش کشاورزان روس از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کنند. تاریخ انتشار: 15:32 - 29 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۶۸۷

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر ببینید: آب دادن به کوالای تشنه پس از خاموشی جهنم استرالیا تصاویری از کشته شدن چندین میلیون حیوان در آتش سوزی استرالیا

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارش برف روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بدنبال تماس همراهان بیمار با مرکز پیام اورژانس استان با شکایت مادر باردار، بلافاصله کارشناس تریاژ تلفنی مرکز پیام، ضمن راهنمایی بیمار و همراهان، سریعا نزدیکترین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را به محل فوریت اعزام می‌کند.   کارشناسان اورژانس آقایان کچلانلو و جعفرزاده بعد از حضور بر بالین بیمار با معاینه وضعیت بالینی وی، متوجه زایمان قریب الوقوع مادر باردار نوزاد دوقلو می‌شوند.   با توجه به وضعیت آناتومیکی نوزادان حین زایمان، مبنی بر تولد یکی از نوزادن با وضعیت سر و یکی دیگر با وضعیت پا (زایمان بریج)، مدیریت مادر باردار انجام شده و کارشناسان اورژانس با مهارت و توانایی مثال زدنی خود نوزاد دو قلو را در منزل بیمار بدنیا آورده و جان مادر و نوزادان را نجات می‌دهند.   مادر و نوزاد دوقلو بعد از حمایت‌های بدو زایمان و تولد، با مراقبت‌های پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید بهشتی چالدران انتقال یافتند.   در حال حاضر، وضعیت مادر و نوزاد دو قلو که هر دو دختر می‌باشند پایدار بوده و دربیمارستان شهید بهشتی چالدران تحت نظر می‌باشند.

دیگر خبرها

  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد
  • اظهارات جنجالی کسری ناجی درباره ارتش اسرائیل
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • روایت کسری ناجی از سانسور گزارشش توسط ارتش اسرائیل
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • این بخاری ها چطور ناجی باغ پسته می شوند؟ | از بخاری های باغی چه می‌ دانید؟