Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ایمان سلیمی در خصوص برتری سپاهان در دیدار با سایپا و کسب 3 امتیاز مهم این بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستیم کار سختی در پیش داریم و در ابتدای بازی هم با دریافت گل از حریف عقب افتادیم ولی خیلی زود به بازی برگشتیم و مزد برتری خودمان را گرفتیم و توانستیم با این 3 امتیاز مهم در جدول صعود کنیم و شرایط بهتری از قبل برای خودمان رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد فاصله گرفتن پرسپولیس از رقبا در صدر جدول و اینکه عده‌ای کار این تیم را برای قهرمانی در لیگ تمام شده می‌دانند هم گفت: فکر می‌کنم فقط هواداران پرسپولیس چنین عقیده‌ای دارند. درست است که اختلاف امتیاز با پرسپولیس زیاد شده است ولی دقت کنید این تیم چند بازی مستقیم با تیم‌های بالای جدول دارد و از طرفی شک نکنید تیم‌های پایین جدول در نیم فصل دوم برای فرار از خطر سقوط انتحاری بازی می‌کنند و به این راحتی به هر تیمی امتیاز نمی‌دهند. 10-11 هفته دیگر مانده و هنوز خیلی چیزها تعیین کننده هستند و مطمئن باشید شرایط تغییر می‌کند و به همین شکل نمی‌ماند.

 

مدافع تراکتور در مورد شانس قهرمانی این تیم ادامه داد: ما بازی قبلی مقابل گل‌گهر 2 امتیاز از دست دادیم و با وجود اینکه آنها تیم خوبی هستند و در خانه سخت امتیاز می‌دهند ولی هدف ما پیروزی در بازی بود و 2 امتیاز حساس از دست دادیم و باعث شد در کورس بالای جدول کمی کارمان سخت شود و فرصتی که برای نزدیک شدن به صدر داشتیم را از دست بدهیم ولی بازی مقابل سایپا به نوعی برگشتن ما به روند پیروزی‌هایمان بود.

 

سلیمی در مورد نتایج خوب تراکتور با الهامی و اینکه کسی فکرش را نمی‌کرد این تیم با مربی ایرانی نتیجه بگیرد هم گفت: آقای الهامی ابتدای فصل کنار ما بود و به نوعی تیم با نظر او بسته شد و بازیکنانی که جذب شدند را زیر نظر داشت و می‌شود گفت این تیم، تیمی است که خودش بسته است و وقتی هم که برگشت آشنایی کامل با شرایط ما داشت. آن اوایل من هم شنیدم که خیلی‌ها می‌گفتند مربی بزرگ خارجی جای دنیزلی بیاید ولی آقای الهامی از مربیان باسواد و زحمتکش فوتبال ما هستند و خیلی با نکته سنجی و ریزبینانه با شرایط تیم برخورد می‌کنند و دیدید که با نتایج خوب نشان داد گزینه مناسبی برای هدایت تیم ما بود و مطمئن باشید در ادامه همین روند خوب ادامه خواهد داشت و بهترین نتایج ممکن را دیدیم.

 

وی در مورد اینکه تراکتور در ابتدای فصل کلین‌شیت‌های زیادی داشت ولی در ادامه این روند کمی مختل شد هم گفت: کلین شیت کردن در شرایط حال حاضر لیگ برتر که قدرت تیم‌ها به هم نزدیک شده و تیم ضعیف نداریم واقعاً کار سختی شده است. ما در مقطعی مصدومیت‌هایی داشتیم که ترکیب خط دفاعی تیم را به هم زد و در هر بازی یک چینش را شاهد بودیم ولی از وقتی آقای الهامی آمده دیگر یک ثبات را شاهد بودیم و اوضاع کمی بهتر است و هر بازیکن در پست تخصصی خودش بازی می‌کند و امیدوارم بازهم شرایطی پیش بیاید که بتوانیم آمار کلین‌شیت‌ها را بالا ببریم چون خط دفاع هدف اصلی‌اش بسته نگه داشتن دروازه تیم است.

 

مدافع تراکتور در مورد تقابل با مس در جام حذفی هم اظهار داشت: بازی سختی در جام حذفی مقابل مس در پیش داریم. رقابت‌های جام حذفی یک راه میان‌بر برای بالا بردن جام و قهرمان شدن و گرفتن سهمیه آسیایی است و می‌شود با تعداد بازی‌های خیلی کمتر از لیگ در آن به این عنوان دست پیدا کرد ولی به هیچ وجه کار راحتی نیست و نمی‌شود بگوییم چون مس در لیگ دسته اول است مقابل ما از پیش بازنده است. در 2-3 فصل گذشته دیدیم که تیم‌های دسته‌های پایین‌تر تا مراحل بالای جام حذفی و حتی فینال صعود کردند و تا همین‌جا هم تیمی مثل ذوب‌آهن را حذف کردند و در جدول لیگ یک هم صدرنشین هستند و اگر این تیم را دست کم بگیریم پشیمان می‌شویم. با همه قوا برابر مس بازی می‌کنیم و امیدوارم با دست پر خارج شویم و جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کنیم.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایمان سلیمی تراکتورسازی هواداران پرسپولیس مس کرمان پرسپولیس جام حذفی کلین شیت جام حذفی هم گفت تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول

فاصله پرسپولیس با استقلال در رده بندی جدید فوتبال آسیا به «۹ پله» رسید.

پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

منبع: خبرورزشی

tags # پرسپولیس ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول