Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@01:20:19 GMT

حمایت بیمه مرکزی از استارت آپ های بیمه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۵۴۱۸

حمایت بیمه مرکزی از استارت آپ های بیمه‌ای

رئیس کل بیمه مرکزی از مدیران استارت آپ‌ها خواست تا پایان سال جاری نسبت به اخذ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی اقدام نمایند چرا که از سال ۹۹ استارت آپ ها بدون مجوز از بیمه مرکزی، امکان فعالیت در صنعت بیمه را نخواهند داشت.

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی،  غلامرضا سلیمانی در نشست با فعالان استارت‌های بیمه‌ای بر اهمیت و نقش استارت آپ ها تاکید کرد و گفت: بیمه مرکزی از نوآوری و فناوری‌های نوین در زمینه فروش بیمه استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت استارت آپ ها و فناوری های نوین، روش میانبری برای توسعه صنعت بیمه محسوب می‌شود. لذا بیمه مرکزی علیرغم مخالفت‌هایی برای فعالیت استارت آپ‌ها حمایت ۱۰۰ درصدی خود از این شرکت‌ها را اعلام کرده و زیرساخت‌های حضور آنان در صنعت بیمه را فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: در راستای رفع موانع قانونی فعالیت استارت آپ ها مقرر شد این شرکت‌ها در قالب کارگزاری آنلاین فعالیت کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه این نشست از مدیران استارت آپ‌ها خواست تا پایان سال جاری نسبت به اخذ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی اقدام نمایند چرا که از سال ۹۹ استارت آپ ها بدون مجوز از بیمه مرکزی، امکان فعالیت در صنعت بیمه را نخواهند داشت.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش استارت آپ ها در توسعه فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ تاکید کرد و گفت: استارت آپ‌ها با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین باید میل خرید بیمه را در میان مردم به خصوص جوانان افزایش دهند و با همگرایی، هم افزایی و نیازسنجی به توسعه صنعت بیمه کمک کنند.

وی افزود: شبکه فروش صنعت بیمه نیز باید با بهره‌گیری از بازاریابی حرفه ای و مهارتهای نوین فروش از روش های سنتی فاصله بگیرد و به سمت فروش آنلاین برود.

در پایان ۱۵ شرکت استارت آپ حاضر در جلسه خواسته‌ها و مشکلات خود را با مدیران بیمه مرکزی مطرح کردند.

شایان ذکر است، در این نشست معاون طرح و توسعه، معاون نظارت، رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیر کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای، مدیرکل نظارت فنی بر بیمه های زندگی، مدیرکل حوزه ریاست، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و امور فنی، مدیرکل نظارت بر شرکت های بیمه و هماهنگی امور استان ها، مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای، مدیرکل حراست، مدیرکل توسعه مدیریت ریسک و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نیزحضور داشتند تا پاسخگوی سوالات باشد.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی بیمه مرکزی استارت آپ فناوری های نوین صنعت بیمه بیمه مرکزی بیمه مرکزی مدیرکل نظارت استارت آپ ها بهره گیری شرکت ها بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد

فریبرز عباسی، مجری طرح توسعه سامانه نوین آبیاری گفت:  بیش از ۹۰درصد طرح های توسعه سامانه های نوین آبیاری توسط مردم و بخش خصوصی عملیاتی می‌شود.   به گفته او، وزارت جهادکشاورزی به عنوان نماینده دولت و حاکمیت با برنامه‌ریزی، سیاست گذاری و نظارت بر اجرا نقش ۱۰ درصدی را در این میان ایفا می کند.   عباسی ادامه داد: طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری از اوایل دهه ۷۰ در کشور شروع شد و همواره در اسناد بالادستی و برنامه‌های توسعه‌ ای کشور مانند برنامه اقتصاد مقاومتی از  طرح‌های محوری وزات جهاد کشاورزی بوده و در سراسر کشور اجرا شده است.   مجری طرح توسعه سامانه نوین آبیاری ادامه داد:  با توجه  به نحوه مدیریت و بهره‌برداری از طرح توسعه سامانه ها تا ۴۰درصد در افزایش تولید اثرگذار است.   به گفته او، تاکنون حدود ۳ میلیون هکتار توسعه انواع سامانه های نوین آبیاری در کشور داشته ایم که حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از آن بر عهده مردم است.    مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری گفت: از ۳ میلیون هکتار توسعه انواع سامانه های نوین آبیاری حدود ۳۰۰هزار هکتار به دلیل اثربخشی طرح ۱۰۰درصد با مشارکت مالی مردم بوده است. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری، مردمی‌ترین طرح وزارت جهادکشاورزی
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزار‌های نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ در تامین مالی در سال ۱۴۰۳
  • تأمین مالی ۳۵۰ هزار میلیارد تومانی با استفاده از ابزارهای نوین