Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: تعدادی متجاوز مرزی که قصد شکستن حریم ممنوعه منطقه مرزی در پاوه را داشتند در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

 سرهنگ یحیی الهی، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی پاوه شب گذشته حین حراست و پاسداری از مرزهای غرب کشور، با تعدادی متجاوز که قصد شکستن حریم امنیتی مرزهای کشور را داشتند، برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان با فرمان ایست و اخطار نسبت به متواری کردن متجاوزان مرزی اقدام کردند که متجاوزان با بی توجهی به فرمان مأموران به راه خود ادامه دادند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه ادامه داد: مرزبانان که از شکستن حریم امنیتی مرزهای کشورمان توسط متجاوزان اطمینان حاصل کرده بودند، با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت متجاوزان تیراندازی کردند که در پی این تیراندازی ۴ متجاوز مجروح و یک نفر نیز کشته شد.

سرهنگ الهی خاطرنشان کرد: مرزبانان برابر وظایف قانونی، از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری می‌کنند و با هرگونه تردد غیرمجاز (متجاوز) در حریم ممنوعه مرزهای کشور برخورد خواهند کرد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه مرزهای کشور شکستن حریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

سرهنگ حسینعلی فراهی  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیری فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت‌ موفقیت‌آمیز توسط مرزداران اظهار داشت: مأموران در این عملیات‌ موفق شدند ضمن توقیف هشت دستگاه خودرو، مقدار ۱۳هزار ۹۹۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزداران غیور است، افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • ۴۹۸۰۰ تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدند