Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان قهرمانی آسیا، رقابت‌های دسته ۱۰۲ کیلوگرم در ۲ رده سنی به طور همزمان برگزار شد. در استارت لیست این دسته، ۱۰ شرکت‌کننده در دره سنی جوانان و پنج وزنه‌بردار در رده سنی نوجوانان حضور داشتند

در دسته نوجوانان، «حسن عمادی» ملی‌پوش ایرانی در اولین حرکت یکضرب، وزنه ۱۳۷ کیلوگرم را انداخت اما در حرکت دوم آن را مهار کرد و در حرکت سوم وزنه ۱۴۶ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد  تا مدال نقره را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ابوالفضل خاکپور» دیگر نماینده ایران در رده سنی جوانان بود که در دسته ۱۰۲ کیلوگرم به روی تخته رفت. او در  نخستین حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۴۵ کیلوگرم را مهار کرد، در حرکت دوم وزنه ۱۵۱ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت سوم وزنه ۱۵۴ کیلوگرم را با موفقیت ثبت کرد تا مدال نقره خود را قطعی کرده باشد. بدین ترتیب در پایان حرکت یکضرب دسته ۱۰۲ کیلوگرم نوجوانان، آنتروپوف از قزاقستان با ۱۵۸ اول، حسن عمادی از ایران با ۱۴۷ کیلوگرم دوم و خمیدوف از ازبکستان با ۱۳۱کیلوگرم سوم شدند.

در حرکت یک‌ضرب  دسته جوانان «آنتروپوف» از قزاقستان با ۱۵۸ کیلوگرم اول و خوجیف از ازبکستان با ۱۵۲کیلوگرم سوم شدند.

اما در حرکت دوضرب نتایج برای نمایندگان ایران متفاوت از یک‌ضرب رقم خورد. در این بخش حسن عمادی در اولین حرکت دوضرب وزنه ۱۶۵ کیلوگرم را مهار کرد، در حرکت دوم وزنه ۱۷۵ کیلوگرمی را بالای سر برد اما در حرکت سوم وزنه ۱۸۲ کیلوگرمی را انداخت تا با همان ۱۷۵ کیلو به کار خود خاتمه دهد.

همچنین در دسته جوانان، ابوالفضل خاکپور در اولین حرکت دوضرب وزنه ۱۸۰ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد، در دومین حرکت وزنه ۱۸۸ کیلوگرم را مهار کرد اما در حرکت سوم وزنه ۱۹۳ کیلوگرمی را انداخت تا با همان ۱۸۸ کیلو به کار خود خاتمه دهد.

همچنین فردا (چهارشنبه) و در آخرین روز از مسابقات از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در گروه A دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم رده سنی جوانان، آیت شریفی و رضا حسن‌پور ملی‌پوشان کشورمان به مصاف ۵ حریف خود خواهند رفت. شریفی با رکورد ورودی ۳۶۰ کیلوگرم و حسن‌پور با رکورد ورودی ۳۵۲ کیلوگرم در صدر وزن خود جای گرفته‌اند.

برچسب‌ها ازبکستان قزاقستان فدراسیون وزنه برداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازبکستان قزاقستان فدراسیون وزنه برداری ازبکستان قزاقستان فدراسیون وزنه برداری کیلوگرم را مهار دسته ۱۰۲ کیلوگرم حرکت سوم وزنه اولین حرکت بالای سر برد وزنه برداری حرکت دوم اما در حرکت حرکت دوضرب سنی جوانان مدال نقره ضرب وزنه حرکت یک رده سنی یک ضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمن را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در امارات برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست