Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از رشد سه برابری استقبال کردستانی‌ها از اکران فیلم‌های جشنواره فجر خبرداد و گفت: قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان حاشیه‌نشین امسال از جشنواره فیلم‌ فجر دیدن کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبید رستمی ظهر امروز در  یکصد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، اظهار کرد: شرکت گسترده مردم در مراسم چلمین روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در سالن آزادی سنندج قابل تقدیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به  اکران فیلم‌های جشنواره فجر در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسالان در پردیس سینما بهمن سنندج اشاره کرد و گفت: استقبال مردم از این فیلم‌ها نسبت به دوره قبل  رشد سه برابری داشته است.

رستمی افزود : قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان حاشیه شهر استان امسال از فیلم‌های جشنواره فیلم‌ فجر دیدن کردند.

وی در ادامه رونمایی از پوستر جشنواره مولودی خوانی هه تاو و افتتاح پنج کانون فرهنگی و هنری مساجد را  از جمله برنامه‌های فرهنگی در استان  عنوان کرد و خاطرنشان کرد:  هزینه‌ برگزاری مراسم افتتاح جشنواره فیلم فجر  به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهدا شد.  

 رستمی افزود:  چاپ و انتشار کتاب شاعران انقلابی، برگزاری جشن بزرگ موسیقی با عنوان دیاری ریبندان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم، اهدای کتاب به ۴۱ کتابخانه روستایی استان و اقدام برای زیرپوشش بیمه قرار گرفتن ۲۰۴ فعال قرانی و انجام مقدمات راه‌اندازی ۲۳ موسسه قرآنی، برگزاری سوگواری یاد نبوی  در 8 امامزاده  از دیگر برنامه‌های این اداره کل  در مدت زمات یادشده است.  

وی در پایان تجلیل از  برگزیدگان  پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و جشنواره میراث، تجلیل از برگزیدگان فیلم کوتاه چراغ و برگزاری دومین همایش نغمه سرایان نبوی را  از دیگر برنامه‌های اجرا شده طی این مدت در استان نام برد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ جشنواره فجر کردستان رسانه جشنواره اکران فیلم های جشنواره فجر کودک و نوجوان جشنواره فیلم اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، جشنواره «قهرمان ایران» که به انتخاب برترین‌ های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ می‌پردازد با استقبال و مشارکت چشم گیر ورزش دوستان همراه بوده است.

به همین دلیل شبکه ورزش سیما که برگزار کننده این جشنواره است با توجه به این استقبال، تصمیم گرفته تا روز اختتامیه این جشنواره که چهارشنبه پنجم اردیبهشت است، مشارکت مردم از طریق درگاه‌های اعلام شده امکان پذیر باشد.

علاقه مندان از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳ امکان مشارکت در جشنواره «قهرمان ایران» را تا پنجم اردیبهشت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز
  • جشنواره نان در جیرفت