Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:20:58 GMT

۶۲۴ بازرس بر انتخابات استان قزوین نظارت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۵۶۰۹

۶۲۴ بازرس بر انتخابات استان قزوین نظارت می‌کنند

علی فرخزاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیش بینی‌های انجام شده زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و آرام و قانونمند در استان مهیا شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

وی بیان کرد: با تشکیل هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی روند تبلیغات و برگزاری انتخابات بخوبی رصد می‌شود و در صورت بروز هر گونه مشکلی اقدام لازم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت بازرسی در انتخابات استان قزوین تصریح کرد: در روز انتخابات برای هر سه صندوق یک بازرس تعیین شده است و برای هر صندوق سیار نیز یک بازرس وجود دارد.

فرخزاد افزود: ۶۲۴ بازرس در روز انتخابات در سطح استان قزوین بر روند انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت خواهند کرد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۵۶۰ بازرس به صورت متمرکز و ۶۴ بازرس به صورت غیر متمرکز تحت نظارت ۱۰ بازرس ویژه در استان بر امور انتخابات نظارت می‌کنند.

فرخزاد تصریح کرد: تاکنون ۹۱ فقره تخلف انتخاباتی از زمان شروع فرآیند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قزوین ثبت شده و در دست بررسی است.

فرخ زاد یادآور شد: حدود ۷۱ درصد تخلف ثبت شده مربوط به تبلیغات زودهنگام است که به داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی تذکر لازم داده شد.
 

کد خبر 4856252

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند قاسم سلیمانی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل : پاسخ تلافی جویانه ایران عامل « بازدارندگی » است

«اسکات ریتر» بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل متحد گفت: پاسخ تلافی‌جویانه ایران [علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی] عامل برقراری مجدد «بازدارندگی»‌ علیه اسرائیل و آمریکا بود.   به گزارش عصر خبر، این تحلیلگر سیاسی روز یکشنبه در مصاحبه با اسپوتنیک، ضمن تأکید بر «پیام قدرتمند شب گذشته ایران به رژیم اسرائیل» اعلام کرد: «مقام های نظامی رژیم اسرائیل در بررسی خسارات وارده در نتیجه پاسخ نظامی ایران درک خواهند کرد که ایران آگاهانه تصمیم به واکنشی گرفت که چندان مرگبار نباشد».   این افسر اطلاعاتی سابق تفنگداران دریایی آمریکا تأکید کرد: پاسخ ایران در واقع ارسال سیگنالی به اسرائیل و ایالات متحده بود مبنی‌بر اینکه می‌تواند همین حمله را در نواتیم، رامونا یا هر منطقه دیگر در اسرائیل انجام دهد و هیچ‌ کاری از دست ایالات متحده و اسرائیل برنخواهد آمد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل : پاسخ تلافی جویانه ایران عامل « بازدارندگی » است