Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:55:34 GMT

بازگشت نمادین قلعه‌نویی به السد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۵۶۴۳

بازگشت نمادین قلعه‌نویی به السد

باشگاه السد قرار است یک پیراهن با شماره ای که امیرقلعه نویی در السد می پوشید را به او اهدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت امیرقلعه نویی به رقابت های آسیایی با یک اتفاق جالب برای او همراه شده و این مربی باتجربه و بازیکن سابق تیم ملی ایران، باید امروز تیمش را مقابل تیمی آرایش بدهد که 35 سال پیش در ترکیب آنها بازی می کرد و دو جام با آنها به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قلعه نویی روز گذشته در کنفرانس خبری از دوران حضورش در السد حرف زد و پس از پایان نشست خبری با استقبال مسئولان باشگاه قطری به تالار افتخارات باشگاه رفت تا دو جامی که به زمان حضور خودش باز می گشت را نیز دوباره ببیند.


حالا باشگاه السد ایمیلی رسمی به باشگاه اصفهانی ارسال کرده و گفته که پیراهن السد را با شماره ای که امیرقلعه نویی 35 سال پیش در این تیم به تن می کرد را به او تقدیم خواهد کرد تا سرمربی سپاهان نیز به صورت رسمی به جمع بازیکنانی اسطوره ای باشگاه قطری اضافه شود.

قطر السد امیر قلعه نویی(سرمربی) فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر السد امیر قلعه نویی سرمربی فولادمبارکه سپاهان امیرقلعه نویی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه؛ خبری از سعید معروف نشد

تیم والیبال شهداب یزد که به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال رسید، به صورت رسمی سرمربی خود را معرفی کرد و بر این اساس رحمان محمدی‌راد هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده خواهد داشت.

رسانه رسمی این باشگاه نوشته است: "پس از جلسات متعدد هیات رئیسه و بررسی‌های انجام شده، رحمان محمدی‌راد یکی از منظم‌ترین و فنی‌ترین مربیان ایران و آسیا که در سال ۱۳۹۷ همراه با تیم شهرداری ورامین به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ دست یافت به صورت رسمی و با عقد قرارداد یک ساله به عنوان سرمربی رسمی شهداب یزد انتخاب شد.

اعضای کادر فنی و دستیاران محمدی راد پس از مذاکرات انجام شده طی چند روز آینده از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهند شد. "

در حالی محمدی‌راد به عنوان سرمربی شهداب انتخاب شد که پیش از این امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب اعلام کرده بود مهدی مهدوی و سعید معروف از گزینه‌های هدایت شهداب هستند.

دیگر خبرها

  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • عکس| قول و قرار قلعه نویی و مونتلا در ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی