Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@16:17:23 GMT

آخرین قیمت سکه، دلار و طلا در بازار + جدول

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۵۶۴۶

آخرین قیمت سکه، دلار و طلا در بازار + جدول

به گزارش دنیای اقتصاد، عمده قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز امروز سیر صعودی را در پیش گرفتند و پوند و سکه گرمی افت قیمت را تجربه کردند.

آخرین نرخ اونس طلا

امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۵۸۱ (یک هزار و پانصد و هشتاد و یک) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ مصادف با ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ - با رشد ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۴ درصدی به ۱,۵۸۸ (یک هزار و پانصد و هشتاد و هشت ) دلار رسید. 

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۵۳۹,۳۰۰ (پانصد و سی و نه هزار و سیصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۱ درصدی داشته است. 

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۵۱ درصدی، از ۷۱۵,۴۰۰ (هفتصد و پانزده هزار و چهارصد) تومان به ۷۱۹,۱۰۰ (هفتصد و نوزده هزار و یکصد) تومان رسید. 

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۲۰۰۰ تومان افزایش، ۲,۳۳۶,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و سی و شش هزار) تومان نرخ گذاری شد. 

قیمت دلار امروز در صرافی

امروز دلار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که روز قبل تا ۱۳,۹۵۴ (سیزده هزار و نهصد و پنجاه و چهار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ مصادف با ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۷۸ درصدی به ۱۴,۲۰۷ (چهارده هزار و دویست و هفت) تومان رسید. 

قیمت دلار در بازار تهران امروز

قیمت دلار در بازار امروز تهران، به ۱۴,۴۴۰ (چهارده هزار و چهارصد و چهل) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶۲ درصدی داشته است.

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۱۵,۳۹۹ (پانزده هزار و سیصد و نود و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۲۲ درصدی داشته است. 

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۰.۲ درصدی، از ۱۸,۵۱۶ (هجده هزار و پانصد و شانزده) تومان به ۱۸,۴۷۹ (هجده هزار و چهارصد و هفتاد و نه) تومان رسید. 

قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز درهم امارات ۳,۸۹۳ (سه هزار و هشتصد و نود و سه) تومان، لاری گرجستان ۴,۹۶۳ (چهار هزار و نهصد و شصت و سه) تومان، لیر ترکیه ۲,۳۴۳ (دو هزار و سیصد و چهل و سه) تومان، دلار کانادا ۱۰,۷۲۲ (ده هزار و هفتصد و بیست و دو) تومان، دلار استرالیا ۹,۴۹۷ (نه هزار و چهارصد و نود و هفت) تومان، فرانک سوئیس ۱۴,۶۸۸ (چهارده هزار و ششصد و هشتاد و هشت) تومان و رینگیت مالزی ۳,۴۴۰ (سه هزار و چهارصد و چهل) تومان نرخ گذاری شدند.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی

امروز سکه بهار آزادی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۵,۱۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ مصادف با ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۳۴ درصدی به ۵,۲۲۰,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و بیست هزار) تومان رسید. 

آخرین نرخ سکه در بازار تهران

قیمت سکه در بازار امروز تهران، به ۵,۲۶۰,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و شصت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز

امروز سکه امامی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. سکه امامی که روز قبل تا ۵,۲۳۰,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و سی هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ مصادف با ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۴۳ درصدی به ۵,۲۵۳,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و پنجاه و سه هزار) تومان رسید. 

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۲,۷۴۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد و چهل هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۰۹ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه امروز با افزایش ۱.۲۷ درصدی، از ۱,۶۲۹,۰۰۰ (یک میلیون و ششصد و بیست و نه هزار) تومان به ۱,۶۵۰,۰۰۰ (یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه گرمی

در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰ تومان کاهش، ۹۴۰,۰۰۰ (نهصد و چهل هزار) تومان نرخ گذاری شد.

منبع: الف

کلیدواژه: تومان نرخ گذاری تومان رسیده درصدی داشته هزار و چهارصد بازار امروز سکه بهار آزادی هزار و پانصد چهارده هزار آخرین نرخ سکه روز قبل هزار و سیصد طلا ۱۸ عیار قیمت دلار سکه امامی افزایش ۱ سکه گرمی قیمت سکه افزایش ۰ اونس طلا سه هزار ۲ درصدی گرم طلا نه هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول

قدس به نقل از اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی امروز  در مقایسه با روز قبل افزایش را تجربه کرد.

قیمت سکه امامی امروز

سکه امامی، امروز به ۳۹,۲۵۰,۰۰۰ (سی و نه میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

جدول قیمت 3 روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳۹,۲۵۰,۰۰۰ ۱۵۰,۰۰۰ ۰.۳۸ 10:04
۳۹,۱۰۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰ ۰.۲۵ روز قبل
۳۹,۰۰۰,۰۰۰ -۱۰۰,۰۰۰.۰۰ -۰.۲۶ ۲ روز پیش

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز ۹ فروردین 1403+ جدول
  • قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول
  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید + جدول
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳