Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدمنان از انصراف دو داوطلب مجلس شورای اسلامی در غرب استان گلستان خبر داد و گفت: تعداد داوطلبان مجلس شورای اسلامی به ۳۳ نفر رسیده است.

«ابراهیم قدمنان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان از آمادگی حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان برای برگزاری انتخابات پرشور خبر داد و گفت: 76 صندوق اخذ رای در سطح شهرستان کردکوی در نظر گرفته شده که 42 مورد در روستا و 34 مورد نیز در سطح شهر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار کردکوی ادامه داد: تا به امروز 35 داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان فعالیت داشتند و امروز دو نفر از داوطلبان انصراف دادند و تعداد داوطلبان مجلس شورای اسلامی در غرب استان به 33 نفر رسید.

 

قدمنان خاطرنشان کرد: بررسی از وضعیت چهار شهرستان حوزه انتخابیه غرب استان داشتیم و شرایط پیش از برگزاری انتخابات را خوب ارزیابی می کنیم و امیدواریم که در دوم اسفند شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق رأی باشیم.

 

وی بیان کرد: تقریبا 800 نفر به عنوان عوامل اجرایی در انتخابات در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است و همچنین در شهرستان دو صندوق سیار نیز پیش بینی کردیم.

 

فرماندار کردکوی با تاکید به اینکه داوطلبان مجلس شورای اسلامی بر اساس مقررات نسبت به تبلیغات اقدام کنند، بیان کرد: داوطلبان تنها در رو به روی ستادهای انتخاباتی می توانند برای نصب بنر اقدام کنند و نباید در معابر نسبت به نصب بنرهای تبلیغاتی که برای شهروندان مزاحمت به وجود می آورد مبادرت داشته باشند.

 

قدمنان تاکید کرد: در صورت استفاده از داربست در معابر برای نصب بنر کمیته امحاء این بنرها را جمع آوری می کنند و این موارد به عنوان تخلف ثبت می شود و پس از انتخابات نیز تحویل داوطلبان خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه راه اندازی کارناوال های انتخاباتی جرم است، بیان کرد: داوطلبان نسبت به شور و نشاط انتخابات فعالیت خوبی دارند ولی نباید از سوی داوطلبان برای آسایش و رفاه مردم مزاحمتی ایجاد شود.

 

فرماندار کردکوی ابراز امیدواری کرد که مردم غرب استان حضور گسترده در انتخابات خواهند داشت.

 

قدمنان یادآور شد: مردم در ستاد انتخاباتی حضور پرشوری دارند و ستادهای انتخاباتی در سطح شهرستان فعال هستند.

 

وی گفت: آمادگی کامل برای روز اخذ رای وجود دارد و فرمانداری شرایط لازم برای حضور مردم در روز رای گیری را فراهم کرده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: انصراف داوطلبان فرماندار کردکوی انتخابات مجلس انتخابات داوطلبان مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی تعداد داوطلبان مجلس فرماندار کردکوی سطح شهرستان حوزه انتخابیه حضور گسترده غرب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزد‌ها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.
برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.
بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم