Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@20:37:10 GMT

◄ احداث ساختمان ایرتاکسی در فرودگاه امام (ره)

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۵۷۲۵

◄ احداث ساختمان ایرتاکسی در فرودگاه امام (ره)

تین نیوز احداث ساختمان ایرتاکسی توسط شرکت هواپیمایی پویا در فرودگاه امام خمینی (ره) کلید خورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی پویا با هدف احداث و راه اندازی ایرتاکسی، پشتیبانی تعمیراتی و ایجا بستر مناسب برای توسعه هوانوردی و ارائه خدمات پروازی به اقشار مختلف جامعه و صنعت، احداث ساختمان ایرتاکسی در فرودگاه امام خمینی (ره) را در دستور کار قرار داد و روز گذشته با تحویل زمینی به مساحت  تقریبی 60 هزار متر مربع در محوطه فرودگاهی مذکور این مهم کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، شرکت هواپیمایی پویا در حال حاضر دارای 6 فروند هواپیما از نوع آنتونف، ایلوشین، امبرائر و چلنجر است که از این دو تعداد دو فروند هواپیما در زمینه آمبولانس هوایی، یک فروند در زمینه اطفای حریق و یک فروند چلنجر در زمینه ایرتاکسی فعال است.

گفتنی است؛ در این مراسم مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی و مدیرعامل شرکت هواپیمایی پویا حضور داشتند و مهدی کربلایی به ایراد سخنرانی پرداخت و بسط و گسترش تکنولوژی و توسعه صنعت با توجه به توان داخلی را نزدیک ترین مسیر مقاومت و آغاز احداث ساختمان ایرتاکسی را حرکتی مثبت و لزوم حمایت از این پروژه را تا به رسیدن به سرانجام نهایی شایسته و رضایتمند دانست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی پویا فرودگاه امام امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان

سیستان و بلوچستان-  مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران پس از گذشت ۹ سال از چهارم اردیبهشت‌ماه جاری در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.
خسروی بنجار افزود: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران در قالب سه کاروان توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ۲۶۰ مسافر انجام خواهد شد.
وی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۴ اردیبهشت بازه زمانی عملیات پذیرش و اعزام ۲۶۰ زائر سیستانی و بلوچستانی با سه کاروان و یک پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به بیت‌الله الحرام است. مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در ادامه با تأکید بر به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های اداره کل برای انجام عملیات عمره مفرده خاطرنشان کرد: پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائران در عملیات عمره مفرده ۱۴۰۳ به منظور کاهش ایستایی زائران با رعایت ملاحظات مربوط در دستور کار قرار گرفته است. منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی