Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوران بخش فیلم‌های سینمایی و بلند داستانی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی ایران معرفی شدند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره، سیدمجتبی علوی دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی ایران در احکامی داوران بخش فیلم‌های سینمایی و بلند داستانی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی ایران را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوران بخش فیلم‌های سینمایی و بلند داستانی: به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

فریدون جیرانی نویسنده و کارگردان

مجید رجبی معمار فعال فرهنکی و مدیرعامل خانه هنرمندان

علی روئین تن نویسنده و کارگردان

ناصر شفق تهیه کننده و مدیرورزشی

جهانگیر کوثری تهیه کننده

اکبر محمدی کارشناس ورزشی و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال

غلامرضا موسوی تهیه کننده

تماشای آثار از سوی داوران به پایان رسیده و به زودی جلسه جمع بندی و انتخاب برگزیده‌ها برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی FICTS است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۲۰ کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشور‌ها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشور‌های اروپایی و دیگر کشور‌ها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره آثاری از ۵۴ کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی ایران به دبیری سیدمجتبی علوی اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره فیلم های ورزشی فیلم های ورزشی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سفیر ایران به تحریم‌های جدید علیه کشورمان

سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.

به گزارش مشرق، عباس باقرپور در حسابش در شبکه مجازی ایکس نوشت: اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند، بنابراین توانایی تصمیم گیری عاقلانه بر اساس علاقه واقعی مختل می‌شود؛ چه رسد به اینکه تحریم‌ها هنوز اهداف اصلی را محقق نکرده‌اند!

وی هشدار داد: غرب دچار اشتباه محاسباتی نشود.

آمریکا و انگلیس روز پنجشنبه از دور جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران خبر دادند.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران را هدف تحریم‌هایش قرار داد که گفته می‌شود موتورهای پهپادهای مورد استفاده در حمله ۱۳ آوریل (وعده صادق) به اراضی اشغالی فلسطین را تولید می‌کنند.

علاوه بر این، انگلیس هم چندین سازمان نظامی، افراد و نهادهای ایرانی را که به ظن آنها در صنایع پهپادی و موشک‌های بالستیک ایران دخیل هستند، هدف قرار می‌دهد. به گزارش خبرگزاری رویترز، انگلیس ۱۳ طرف جدید را در لیست تحریم‌های ایران قرار داد.

دیگر خبرها

  • واکنش سفیر ایران به تحریم‌های جدید علیه کشورمان
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم